Біблійні роздуми

Яким буде знак Твого приходу?

21 Листопада 2017, 18:48 2642

Літургійні читання східного обряду та роздуми із журналу «Скинія» на 22 листопада

Благаємо вас, брати, щодо приходу Господа нашого Ісуса Христа – коли ми зберемось до нього.

Як і з кожним місцем Писання, так і тут потрібно правильно розтлумачити, чому апостол так сказав, про яку особу і предмет написав, щоби читач, не знаючи чогось із сказаного, не залишився далеким від справжнього змісту. Знаючи це, допитливий скопець просив Филипа: Скажи, будь ласка, про кого це пророк говорить? Про себе самого, чи про кого іншого? (Діян 8,34). Він боявся, щоби не ухилитися від правильного змісту, неправильно потрактувавши текст. І учні, бажаючи знати час, про який Він говорить, просили Господа: Скажи нам, коли це буде, і який буде знак твого приходу? (Мт 24,3). Слухаючи від Спасителя про кінець світу, хотіли знати час для того, щоб і самим не обманутися, і змогти інших навчити. І справді: знаючи про це, змогли виправити солунян, що готові були впасти в оману. Тому коли хтось здобуде досконале знання про щось подібне, тоді матиме правильне і здорове розуміння віри. А якщо щось подібне припише до іншого місця, то скоріш за все впаде в єресь. Так, стосовно часу помилялись Гіменей і Олександр (1 Тим 1,20), кажучи, що воскресіння вже було (2 Тим 2,18), а галати помилялись, полюбивши обрізання після належного часу.

Більше того, корисно людям не знати, коли кінець чи коли день смерті, щоби знаючи не стати недбалими до теперішнього часу в очікуванні останніх днів і не мати приводу говорити, що аж тоді про себе потурбуються. Тому замовчував Павло про смерть кожного, щоби під приводом знання, люди не почали більшість часу не дбати про себе. Так Слово приховало від нас і те, і інше, і кінець усього, і межу кожного (тому що з загальною кончиною поєднаний і кінець кожного, і з кінцем кожного наближається загальний кінець), щоби в невідомості приходу кінця і його очікуванні процвітали ми, забуваючи те, що позаду, і змагаючись до того, що попереду (Флп 3, 13).

св. Атанасій Александрійський


Журнал «Скинія» — греко-католицький двомісячник, присвячений щоденній духовності.

Підтримайте автора роздумів — «Скинію»! Картка ПриватБанку: 4731 2191 0117 4856 або гаманець WebMoney: WMU U597761928561.
Обов’язково просимо написати електронного листа на адресу skinia.ua@gmail.com

Повна або часткова републікація тексту без письмової згоди редакції забороняється і вважається порушенням авторських прав.

Інші статті за темами

ПЕРСОНА

МІСЦЕ

← Натисни «Подобається», аби читати CREDO в Facebook

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Ми працюємо завдяки вашій підтримці
Шановні читачі, CREDO — некомерційна структура, що живе на пожертви добродіїв. Ваші гроші йдуть на оплату сервера, технічне обслуговування, роботу веб-майстра та гонорари фахівців.

Наші реквізити:

monobank: 5375 4141 1230 7557

Інші способи підтримати CREDO: (Натиснути на цей напис)

Підтримайте фінансово. Щиро дякуємо!
Напишіть новину на CREDO
Якщо ви маєте що розказати, але початківець у журналістиці, і хочете, щоб про цікаву подію, очевидцем якої ви стали, дізналося якнайбільше людей, можете спробувати свої сили у написанні новин та створенні фоторепортажів на CREDO.

Поля відмічені * обов'язкові для заповнення.

[recaptcha]

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам:

The Coolest compilation of onlyfans porn tapes on PornSOK.com z-lib books