Біблійні роздуми

Називати речі своїми іменами

11 Листопада 2018, 18:58 5545 Біблійний курс «Дабар»

Роздуми над Словом Божим на понеділок ХХХІІ звичайного тижня, рік ІІ

«Неможливо, щоб не з’являлися спокуси» Звідки тоді з’являється теологія «безпроблемного християнства», в якій говориться, що головне — прийти до Бога, а там усі проблеми зникнуть самі собою? Хоч би як наївно це звучало, але ми хочемо так думати, бути прихильником легких рішень. Ісус відкидає цю ілюзію, щоб учні жили реальністю. А в реальності «неможливо, щоб не з’являлися спокуси».

Чи провокують Вас ці Ісусові слова готуватися до спокус? Уявімо, що наше серце — це фортеця.  Оскільки прийде ворог, мені треба укріпити свої стіни, ворота, наточити мечі, вигострити стріли, приготувати смолоскипи та людей, натягати до башт каміння — приготуватися відбивати атаки. Чи робимо ми це? Ні, удаємо ніби проблеми, спокуси, гріхи наскочили на нас неочікувано. І наша фортеця знову і знову капітулює перед гріхом.

«Млинове жорно».

Жахливо. Невже Господь такий кровожерний і вибагливий у катуваннях?  Ні — цими словами Ісус ілюструє наслідки для того, хто спокушує. Він фактично обирає собі долю утопленика, самогубці. Ми можемо стати причиною спокуси для когось, але чи усвідомлювали ми, що в цей момент ми губимо себе?

Млинове жорно не існує саме по собі, а завжди передбачає також пшеницю яку він меле. Пшениця є образом Божого Слова, а жорна — роздумами, які перемелюють ціле зерно в муку. Якщо користуватися аналогією й образом, можемо зробити два висновки:

1. Боже Слово буде нас судити за гріх осудження, спокушення.

2. Читання, ба навіть роздуми над Святим Письмом (жорна), можуть принести нам як добро, життя, так і зло, смерть.

«Уважайте на себе!» в оригіналі дослівно перекладається як «утримуйте»: ніби нам потрібно встановити контроль, пропускний пункт, де думку, яка виринає в нашому серці, ми дбайливо перевірили б перед тим, як випустити у світ через свої вуста.

Це «уважайте» також вказує на увагу, скеровану передусім на себе. Після цих слів ідеться про гріх проти нас. Ніби небезпека іде ззовні, але Ісус просить пильнувати небезпеку, яка іде із середини.

«Коли згрішить…» — мені здається, ми звикли не називати образи. І прощати воліємо зі словами: «Нічого, нічого», «не страшно». Ми радше хочемо виправдати чи вибілити кривдника або змовчати, і на цій підставі помиритися чи затаїти «зуб». Не так пропонує Ісус. Прощення починається з визнання того, що проти мене хтось згрішив. Гріх — це абсолютна категорична іпостась зла. Тобто ми повинні визнати зло злом, а не забути чи замилити цю правду. І на цій підставі простити.

Таке визнання допомагає покривдженому, бо визнання це завжди прощення, але також і кривднику, бо він дізнається, що згрішив і зможе каятися. Не сказати йому означає не дати можливості каяття, залишити з тим, що гріх це смерть, а не «нічого страшного».

Повна або часткова републікація тексту без письмової згоди редакції забороняється і вважається порушенням авторських прав.

Інші статті за темами

ПЕРСОНА

МІСЦЕ

← Натисни «Подобається», аби читати CREDO в Facebook

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Ми працюємо завдяки вашій підтримці
Шановні читачі, CREDO — некомерційна структура, що живе на пожертви добродіїв. Ваші гроші йдуть на оплату сервера, технічне обслуговування, роботу веб-майстра та гонорари фахівців.

Наші реквізити:

monobank: 5375 4141 1230 7557

Інші способи підтримати CREDO: (Натиснути на цей напис)

Підтримайте фінансово. Щиро дякуємо!
Напишіть новину на CREDO
Якщо ви маєте що розказати, але початківець у журналістиці, і хочете, щоб про цікаву подію, очевидцем якої ви стали, дізналося якнайбільше людей, можете спробувати свої сили у написанні новин та створенні фоторепортажів на CREDO.

Поля відмічені * обов'язкові для заповнення.

[recaptcha]

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам:

The Coolest compilation of onlyfans porn tapes on PornSOK.com z-lib books