Дайджест

Звільнення звершується в Церкві

06 Березня 2011, 10:25 2849

Служіння звільнення завжди звершується в Церкві. На це звертає увагу кардинал Леон Йосиф Суененс — колишній відповідальний, за дорученням Папи, за рух «Віднови» в Католицькій Церкві, а також співзасновник міжнародного офісу, що координував її діяльність (сьогодні ICC RS).

 

Християнство нероздільно пов’язане з таємницею Воскресіння. Наше нинішнє і майбутнє християнське існування відбувається на основі цієї фундаментальної істини віри. Це справа життя й смерті, у повному значенні цього слова. Християнин — не той, хто живе у страху чи з психозом диявола, а той, хто вірить у воскресіння Господа, у тріумф життя над смертю, любові — над ненавистю, правди — над брехнею, світла — над темрявою (…).

Погляд християнина не повинен бути спрямований на демонів, начебто вони стоять на першому плані. Св. Тереза Авільська говорила із властивим їй винятковим здоровим глуздом: «Не розумію побоювань, що спричиняють вигуки: диявол, диявол!, — в той час як можемо говорити: «Боже, Боже!»

Боротьба Христа проти ворога закінчилась радикальною перемогою. Його воскресіння відтоді домінує над обрієм, як ранкова зоря. Хоча вплив зла ще не виключений, хоча ще потрібно чувати, — знаємо, що Царство є посеред нас (…).

Не можна забути, що Великдень є повною перемогою над дияволом і злом, і що не можна переносити того, що я назвав би душпастирськими вчинками самого Ісуса під час Його земного життя, на Його теперішнє життя у славі.

Зараз Христос діє в інший спосіб — через таїнства, зосереджені навколо Євхаристії, як основні канали благодаті. Діє по всьому світу, а не в тісному колі людей у контексті звичаїв тогочасної Палестини. Не можна проектувати вчинків Ісуса відносно диявола перед Його Воскресінням на те, як сьогодні Він діє через Святого Духа в силі свого воскресіння із мертвих (…).

Не демонологія стоїть у центрі нашої віри, але Христос в силі Духа. Всяке надмірне зазирання в царство темряви серйозно загрожує рівновазі християнства і заперечує Євангеліє, яке є Доброю Новиною, посланням визволення. Підступна пастка Злого полягає в спрямуванні уваги на себе й свої дії, а не на Ісуса, Спасителя світу (…).

 

Переможна Євхаристія

 

У боротьбі з силами темряви кожен християнин має в розпорядженні силу молитви, зверненої до Бога, і, таким чином, може використати пасхальну перемогу Господа.
Навчаючи нас «Отче наш», Ісус дав нам приклад молитви, що звільняє від всякого зла. Це особлива молитва, якої Учитель навчив своїх учнів на всі часи.

Не потрібно забувати, що силу звільнення мають також таїнства, особливо євхаристійна Богослужба, яка є молитвою адорації, прославлення, благання, подяки, а через це — самоперемоги над силами зла і всіляким ідолопоклонством, що чигає, аби поневолити нас. Звернення очей до Бога є одночасно їх відверненням від темряви.

Коли наша молитва реалізується у Службі Божій, тоді максимально проявляється сила звільнення. Не дивуймося, що сатанинські підступи походять із середовищ, які не знають Євхаристії.

Зв’язок між адорацією і подякою з однієї сторони і внесенням сум’яття в ряди ворога — з іншої не залишились непоміченими нашими отцями у вірі. Вже в ІІ столітті св. Ігнатій Антіохійський писав до Ефесян: «Намагайтеся часто збиратися, щоб дякувати Богові та Його прославляти. Коли так зустрічаєтесь, хитаються сили сатани і його злість йде намарне перед вашою спільною вірою» (Лист до Ефесян, №13-18).

 

Переможне Ім’я Ісус

 

Свідомість пасхальної перемоги проявляється на кожній сторінці Діянь Апостолів. У першому чуді зцілення Петро говорить до паралітика, що сидів на порозі святині: «Срібла й золота нема у мене; що ж маю, те тобі даю: В ім'я Ісуса Христа Назарянина, встань і ходи!» (Ді 3,6).

Ім’я Ісус — переможне ім’я. Коли ангел явився Йосифові уві сні, сказав йому, що Марія народить на світ сина, і додав: «… ти даси йому ім'я Ісус, бо він спасе народ свій від гріхів їхніх» (Мт 1,21).
Закликати це ім’я означає встати поза межами досягнення Злого, прибігти до могутності й сили Воскресіння. «Сила вийшла з Мене!» — сказав Ісус до жінки, яка торкнулася краю Його плаща. Сила зцілення, сила відваги дається самим промовлянням з вірою Ісусового Імені (…).

 

У єдності зі звитяжною Церквою

 

Слід також знати, що в боротьбі з силами Зла ми не полишені самі на себе. Живемо в цілковитій єдності з Церквою на небі.

 

Марія та святі

 

Марія особливим чином становить «есхатологічний вимір Церкви» разом з ангелами і святими. Її діяльність у звитяжній Церкві — це заступництво за нас аж до закінчення історії спасіння (…).

Традиція Церкви і побожність вірних не перестали визнавати роль Марії в цьому заступництві та Її переможного протистояння злу.

Боротьба з духом зла розпочалася на світанку світу як неприязнь, встановлена Богом, між жінкою та змієм. На противагу тій жінці з Книги Буття Церква визнала Марію як нову Єву, матір живих. Християни всіх віків прибігали під Її покров.

З’єднаної зі своїм Сином в таємниці Відкуплення Марії завжди стосується все, що допомагає цьому відкупленню, як і те, що йому противиться.

Християнин інстинктивно відчуває, що Марія є могутнім захистом проти духів зла і що у поєднанні з Нею знайде силу, щоб боротися зі спокусами та з усім, що загрожує життю Ісуса Христа в нас. Духовно з’єднані з Марією, устами і серцем виповідаючи «ім'я, що понад усяке ім'я, щоб перед іменем Ісуса всяке коліно приклонилося на небі, на землі й під землею» (Флп 2,10) — християн особливим чином прибігає до перемоги Ісуса Христа. Духовне спілкування з Марією є для віруючих запорукою недоторканості й порятунку в духовній боротьбі, яку мусимо тут вести, очікуючи зустрічі в Божій славі.

Віруємо, що Марія в небі є Царицею святих і ангелів.

 

Ангели

 

Також сьогодні потрібно пригадати християнам, що ми живемо на землі, спілкуючись з ангелами, які є на небі. Їхня місія — також допомагати нам у духовній боротьбі (…).

Церква навчає нас про близькість невидимого світу ангелів і того, кого вважає їхнім вождем — св. Михаїла. Закликає їх у літургії: «Боже, який у незбагненному Провидінні дав нам Своїх святих Архангелів Михаїла, Гавриїла і Рафаїла, вчини, просимо Тебе, щоб ми завжди знаходили в них захист і тішились їхньою спільнотою у вічності» (молитва 29 вересня).

Традиція вбачає в святому Михаїлі ангела світла, першого ворога сатани; він захищає Божу першість: «Хто ж як Бог» (…).

Ангельський світ, чисельно присутній у Традиції Церкви — як католицької, так і православної, — має право громадянства в нашому щоденному житті, просвітлює й охоплює світлом віри сферу духів темряви, з якими воюємо, допоки залишаємось у Церкві, що здійснює своє паломництво тут, на землі.

Кардинал Леон Йосиф Суененс, «Віднова в Святому Дусі й сили темряви» (ІV Документ з Малінес), Краків, 1989 р. Назва фрагменту належить редакції «Зошитів Віднови»
«Прийди» №4/2009

 

Повна або часткова републікація тексту без письмової згоди редакції забороняється і вважається порушенням авторських прав.

Інші статті за темами

ПЕРСОНА

Богородиця

МІСЦЕ

← Натисни «Подобається», аби читати CREDO в Facebook

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Ми працюємо завдяки вашій підтримці
Шановні читачі, CREDO — некомерційна структура, що живе на пожертви добродіїв. Ваші гроші йдуть на оплату сервера, технічне обслуговування, роботу веб-майстра та гонорари фахівців.

Наші реквізити:

monobank: 5375 4141 1230 7557

Інші способи підтримати CREDO: (Натиснути на цей напис)

Підтримайте фінансово. Щиро дякуємо!
Напишіть новину на CREDO
Якщо ви маєте що розказати, але початківець у журналістиці, і хочете, щоб про цікаву подію, очевидцем якої ви стали, дізналося якнайбільше людей, можете спробувати свої сили у написанні новин та створенні фоторепортажів на CREDO.

Поля відмічені * обов'язкові для заповнення.

[recaptcha]

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам:

The Coolest compilation of onlyfans porn tapes on PornSOK.com Immediate Unity