Св. Никифора, ісповідника
Ап. – Рим. 90 зач.; 5, 17-6, 2.
17. Бо коли через переступ одного смерть царювала завдяки (чинові цього) одного, то тим більш ті, що одержують щедро ласку і дар оправдання, царюватимуть у житті через одного Ісуса Христа. 18. І, таким чином, як через переступ одного на всіх людей прийшов засуд, так через чин справедливости одного на всіх людей приходить життєдайне оправдання. 19. Бо як через непослух одного чоловіка багато людей стали грішниками, так через послух одного багато людей стане праведними. 20. Закон же прийшов, щоб збільшився переступ, а де збільшився гріх, там перевершила ласка, 21. щоб, як панував гріх зо смертю, так панувала і ласка через оправдання на вічне життя, через Ісуса Христа, Господа нашого. 1. Що ж скажемо? Чи зостанемось у грісі, щоб помножилася ласка? 2. Зовсім ні! Ми, що вмерли для гріха, – як нам у ньому далі жити?
Єв. – Мт. 31 зач.; 9, 14-17.
14. Тоді приступили до нього учні Йоана й кажуть: “Чому ми й фарисеї постимо (багато), а твої учні не постять?” 15. Ісус відповів їм: “Чиж личить весільним гостям сумувати, поки молодий з ними? Надійдуть дні, коли від них заберуть молодого, і тоді будуть постити. 16. Ніхто не пришиває латки з нової тканини до старої одежі, бо латка в одежині збіжиться, і діра стане гірша. 17. І не вливають вина нового в старі бурдюки, а то бурдюки розтріснуться і вино розіллється та й бурдюки пропадуть; а вливають вино молоде в нові бурдюки, тож одне й друге збережеться.”