Молитовник

Матеріали для священиків на першу суботу лютого

06 Лютого 2015, 20:12 2418
Римський-Месал

Перша субота лютого 2015 року

7 І 2015 р.
Знайдення Ісуса в храмі
Знаходити Бога у будь-який час!

 

До душпастирських оголошень у неділю 01.02.2015 року

          У найближчу суботу припадає перша субота місяця. У цей нелегкий час для України хочемо разом молитися до Бога за заступництвом Пресвятої Діви Марії, вшановуючи Її Непорочне Серце. Запрошуємо усіх сердечно до участі в молебні, який відбудеться у ………. о …………

 

Впровадження до Божої Служби на 7 лютого 2015 року.

"Від нині ублажатимуть мене всі покоління, бо велике вчинив мені Всемогутній”. Ці слова Марії сьогодні збулися. Ми є наступним поколінням, котре прославляє Марію і дякує Богові за великі речі. Просімо Бога, щоб ми були народом, котрий завжди шукає в першу чергу Бога і знаходили Його в храмах нашої Батьківщини. З почуттям вдячності і радості складаємо жертву, вірячи, що ми також отримаємо благодать бути ближче Христа.

Допомога гомілетична: кардинал Стефан Вишинський: „Тим, котрі йдуть в майбутнє”

Правдивий сенс і вартість життя

Це є Мій Батько

Людина була створена Богом в відокремленні, у самотності. Як відомо Мікеланджело Буонаротті представляє нам глибоку істину безпосереднього та виключного відношення людини до Бога на стелі фрески Сікстинської капели. Показує палець Творця, витягнутий до тремтячої руки першої людини, яка побачила Бога, розумом своїм розпізнала Його і зрозуміла – що він дійсно, Адам,  є на образ і Божу подобу.

У відокремленості і великій самотності безпосереднього і виняткового погляду, бачення глибокого і внутрішнього – в контакті так близьким – зіткнувся Творець зі своїм творінням. А творіння не мало ніяких перешкод, бо нічого не бачило поза Богом, щоб Йому добре придивитися і узріти: це насправді – це є мій Батько.

 

Потрібно піднятися високо

Щоб зрозуміти сенс свого життя, потрібно піднятися високо, аж до Божої думки. Потрібно споглянути з вершини любові на пришестя Христа на землю, щоб його властиво зрозуміти. Потрібно відірватися від себе, від вузької оточки власного, егоїстичного існування, щоб зрозуміти величність свого буття, існування і вартість одного, єдиного, неповторного життя.

На фоні урочистості Різдва Господнього, коли Церква цілий час пригадує: „Дитина нам народилася” – нам усім, не тільки Матері Христа, але цілій Церкві і всій людській родині, порівняйте себе з Тим, котрий є Радістю людства.

 

Правдивий сенс і вартість життя

У своїй людській суті ми є рівні Ісусу Христу – Людині, яка перевершує нас своєю божественністю, але яка показує нам мету і сенс людяності. Гарно це виражає літургія годин: "Ось чому Бог став людиною, щоб людину обожнити."

Щораз краще і більш глибоко сьогодні розуміється сенс людського життя. Два роки тому у Варшаві вийшла книга англійської лікарки, котру переклали на польську мову, показуюча у фотографіях розвиток людини, починаючи з самого маленького розміру, меншого ніж зерно квасолі, під серцем матері. Почата людина має всі анатомічні здібності.

Дивлячись на це, ми розуміємо цінність людської особистості, і як предивну мудрість творіння вклав Бог в наше існування. Ось чому Церква рішуче відстоює право кожного з нас до життя. Але і Ви повинні стати союзниками Церкви. Ми повинні доцінити величезний сенс особистого життя і його вартість. Ми повинні стояти біля наших священиків, котрі є представниками життєдайної та освячуючої Церкви.

 

В ПЕРСПЕКТИВІ НЕСКІНЧЕННОСТІ

Вершиною, ідеалом людства є життя. "Життя є Світлом людей" – "Vita Lux hominum", – говорить святий Йоан в пролозі свого Євангелія. Життя Боже – не інше, бо ми є "з Божого". Не тільки те, чим живемо – хліб, "збіжжя" є з Бога, але і те, чим ми є – людина є з Божого. Кожен з вас є з Божого. "Зачала людину через Бога", – говорила перша матір, Єва. Кожен з вас є результатом надзвичайної мудрості та любові Отця, є плодом Божого Серця, відповідно до взірця вказаного реально в сцені Різдва Господнього: "Puer natus Est nobis" – "Дитина нам народилася".

Коли ми бачимо великі злети і падіння людей, котрі задля своїх талантів і здібностей могли би бути благословенням для свого народу, a дуже часто сталися його поразкою і прокляттям, родиться в нас потреба вміння жити і обережності в житті, а також використання дарів, які защеплені в нас самим Творцем і які завжди в нас доходять до голосу.

 

Молитва вірних

Зібрані як жива Церква, просімо в нашій щирій молитві в справах Церкви, світу і нашої вітчизни. Взиваймо до Бога за посередництвом Найсвятішої Діви Марії, Божої Матері.

1. Молімося за Церкву по всій землі, щоб була для світу знаком постійної Божої опіки над людьми.

2. Просімо за пастирів Церкви, щоб служили Богові і людям за прикладом Марії.

3. За народи та держави, які є позбавлені миру, щоб в їхньому житті проявилося Царство улюбленого Божого Сина.

4. Молімося за усіх матерів, щоб Боже благословіння і людська солідарність допомогли їм у вихованні дітей.

5. За посередництвом Марії молімося за вмираючих, щоб зберегли довіру в Боже милосердя.

6. Молімося за нас самих, щоб ми як Марія приймали Божу волю.

Боже Отче, обдаруй нас своїм милосердям, вислухай наші молитви, котрі до Тебе заносимо і зміцни нашу надію. Через Христа Господа нашого. Амінь.

 

Допомога в провадженні роздумів про Радісну Таємницю: Знайдення Ісуса в святині.

катехеза св. Йоана Павла II

Знайдення дванадцятирічного Ісуса в святині

1. Як останню карту розповідей про дитинство Ісуса, перед початком проповідання Йоаном Хрестителем, євангеліст Лука представляє епізод паломництва малого Ісусa до храму в Єрусалим. Йдеться про особливий випадок, проливаючий світло на довгі роки Його прихованого життя в Назареті.

З цього приводу, демонструючи сильну особистість, Ісус показує свідомість своєї місії, надаючи тому останньому «входу» до «дому Отця» значення цілковитого віддання Богу, яке характеризувало вже Його жертвоприношення у храмі.

Цей фрагмент контрастує начебто зі спостереженням Луки, представляючим Ісуса як підданого Йосифові та Марії (див. 2,51). Однак після ретельного спостереження здається, що у спосіб свідомий і майже навмисний приймає Він поставу, котра заперечує його нормальній ситуації сина, раптом розкриваючи свою сильну індивідуальність по відношенню до Марії та Йосифа. Ісус говорить, що як норму своєї поведінки приймає лише приналежність тільки до Отця, а не родинні зв'язки на землі.

2. Через цей епізод Ісус готує свою Матір до таємниці відкуплення. Протягом трьох драматичних днів, під час яких Син відділяється від них, щоб залишитися в храмі, Марія і Йосиф відчувають триденство очікування Його муки, смерті і воскресіння.

Дозволяючи своїй Матері і Йосифові йти в дорогу до Галілеї без повідомлення їх про свій намір залишитися в Єрусалимі, Ісус впроваджує їх у таємницю того страждання, котре провадить до радості, випереджуючи те, що вчинить потім перед учнями через заповідь своєї муки.

Згідно з розповіддю Луки, на зворотному шляху в Назарет Марія та Йосиф – після цілого дня подорожі – стурбовані і переживаючі за долю своєї дитини Ісуса, марно шукають його серед своїх родичів і знайомих. Вони повертаються в Єрусалим, а знайшовши Його в храмі, здивовані бачать, як «сидить серед вчителів, прислухався до них і запитував їх» (Лк 2,46). Його поведінка дуже відрізняється від звичайної. І з певністю знайдення Його в храмі на третій день є для батьків відкриттям іншого аспекту, пов'язаного з Його особою і місією.

Приймає роль вчителя, як зробить це пізніше в суспільному житті, промовляючи слова і пробуджуючи благоговіння: «Усі ті, що його слухали, чудувались Його розумові й відповідям» (Лк 2,47). Розкриваючи мудрість, котра дивує аудиторію, розпочинає діалог, який буде характерною рисою Його спасительної місії.

Мати питає Ісуса: "Сину, чому Ти нам це вчинив? Твій батько і Я з болем серця шукали Тебе" (Лк 2,48). Можна тут зауважити відлуння, якже частих «чому», так багатьох матерів в обличчі страждання завданого їм дітьми, а також питання, що родяться у серці кожної людини на годину випробувань.

3. Відповідь Ісуса у вигляді питання має глибоке значення: «Чому ж ви шу­кали Мене? Хіба ви не знали, що Мені треба бути при справах Мого Отця?»  (Лк 2,49).

Цими словами Ісус несподівано і непередбачувано відкриває перед Марією та Йосифом таємницю своєї Особи, запрошуючи їх, щоб перетнули сферу помітної дійсності і відкрили нові перспективи пов’язані з Його майбутнім.

У відповіді, яку уділив схвильованій Матері, Син відразу розкриває причину своєї поведінки. Марія сказала: "Твій батько", вказуючи на Йосифа, натомість Ісус відповідає: "Отець Мій", маючи на думці Отця Небесного.

Посилаючись на своє божественне походження прагне Він не тільки сказати, що храм, дім Отця, є природним "місцем" Його присутності, але що Він повинен займатися тим усім, що відноситься до Отця і Його задуму. Він хоче підтвердити, що тільки воля Отця є зв'язуючою нормою для Нього, якій повинен бути слухняний.

Це посилання до повної самовіддачі Божому плану видніє в тексті Євангелія у фразі "це потрібно", котре з'явиться пізніше в заповіді муки (пор. Mк 8,31). Перед Його батьками з'являється вимога, щоб дозволити Йому піти виконати свою місію там, куди запровадить Його воля Небесного Отця.

4. Євангеліст додає коментар: "Вони  не зрозуміли тих слів, які Він їм сказав" (Лк 2,50). Марія та Йосиф не зрозуміли змісту його відповідей ані способу, в який Він реагує на батьківську тривогу, а через що робить враження відмови. Через це ставлення Ісус хоче показати таємничі аспекти своєї близькості з Отцем, аспекти, котрі Марія відгадує інтуїтивно, однак, не в змозі ще зв'язати їх з актуальним досвідом, котрий переживає.

Таким чином твориться перша ланка в ланцюзі подій, котрі допоможуть Марії поступово подолати її природну роль визначену Їй через материнство, щоб віддати себе служінню місії Свого Божественного Сина.

У Єрусалимському храмі, під час тієї прелюдії до своєї спасительної місії, Ісус єднає зі Собою Свою Матір. Вона і надалі буде не тільки Тією, хто народив Його, але це буде жінка, яка через свій послух плану Отця зможе співпрацювати в тайні відкуплення.

Власне таким чином Марія, маючи в своєму серці так вимовну подію, входить в новий вимір своєї співпраці у спасінні.

 

Акт присвячення парафії Матері Божій

(можна прочитати після Меси або під час молебню)

Непорочна Діво! Мати істинного Бога і Мати Церкви!

Ти являєш свою милість і співчуття усім, хто прибігає під Твій покров, вислухай молитву, яку ми, Твої діти, з довірою возносимо до Тебе і представ її Твоєму Сину, Ісусу, нашому єдиному Відкупителю.

Мати Милосердя, Наставнице прихованої і тихої самопожертви, Тобі, котра виходиш нам назустріч, ми, грішники, віддаємо цього дня все наше єство і всю нашу любов. Віддаємо Тобі також усе наше життя: наші труди, наші радощі, наші слабкості та наші страждання. Уділи всім миру, справедливості і благополуччя. Все, чим ми є і що маємо, довіряємо Твоїй турботі, Володарко і Матінко наша. Ми хочемо бути повністю Твоїми, з Тобою пройти шлях цілковитої вірності Христу в Його Церкві. З любов’ю завжди веди нас за руку.

Маріє, Мати наша і Царице! Просимо за Святішого Отця Н., за всіх єпископів, священиків, щоб вони вели вірних стежками ревного християнського життя, стежками любові і смиренного служіння Богові та людям.

Споглянь, які великі жнива і впроси Господа, щоб Він наповнив весь Божий народ голодом святості і надихнув численні покликання: священиків і монахів, сильних у вірі та ревних у звершуванні Божих тайн.

Дай нашим сім’ям благодать шанувати зачате життя і любити його тією самою любов’ю, з якою Ти у своєму лоні зачала Сина Божого. Пресвята Діво Маріє, Мати Прекрасної Любові, бережи наші сім’ї, щоб вони завжди жили у злагоді, та благослови нам у вихованні дітей.                 

Надіє наша, споглянь на нас співчутливо, навчи завжди йти до Ісуса – а якщо впадемо, допоможи нам піднятися і повернутися до Нього, визнаючи наші провини й гріхи у таїнстві покаяння, яке повертає душі спокій.

О Маріє, Мати Церкви! Прийми під свій покров нашу парафію і оточуй своєю неустанною опікою наших священиків. Будь милостивою Матір’ю для всіх нас, грішних: як живих, так і тих, які вже скінчили своє земне життя. Почуй молитви своїх дітей, о Володарко і Заступнице наша! З цього моменту, наша Мати, вважай нас і все, що маємо, своєю власністю, опікуйся нами, керуй нами і провадь до Твого Сина.

Свята Мати, вчини, щоб ми з Божим миром у сумлінні та із серцем, вільним від гніву та ненависті, могли нести всім істинну радість та істинний мир, які приходять до нас через Твого Сина, Господа нашого Ісуса Христа, котрий з Отцем і Святим Духом живе і царює на віки вічні. Амінь.

або:

Богородице Діво, Володарко і Царице наша!

Ми, діти святої Католицької Церкви, стаємо сьогодні перед Тобою, сповнені щирою турботою про нашу вірність Ісусовому хресту і Євангелію, турботою про Боже життя в наших сім’ях.

Ми прагнемо особливим чином зараз повністю віддатися Тобі у власність і ввірити у Твої материнські долоні все найдорожче, що в нас є. Одвіку сам Небесний Отець явив Тебе як промінь надії нашим прародителям. Тобі Він віддав свого Єдинородного Сина, котрий народився з Тебе, щоби спасти нас. Твій Син, найкраща Мати, віддав на хресті Тобі те, що мав найдорожче на землі: своїх братів в особі улюбленого учня Йоана. Заохочені таким прикладом, з тим більшою довірою стаємо перед Тобою.

Дбайлива Мати Святого Сімейства! Під Твою материнську опіку віддаємо наші сім’ї, щоб через Тебе вони відродилися в Богові і жили за прикладом назаретської сім’ї. Будемо укріпляти в них царювання Твого Сина, обстоювати Боже Ім’я та християнські звичаї.

О Маріє, Мати Церкви! Прийми під свій покров нашу парафію і оточуй своєю неустанною опікою наших священиків. Будь милостивою Матір’ю для всіх нас, грішних: як живих, так і тих, які вже скінчили своє земне життя. Почуй молитви своїх дітей, о Володарко і Заступнице наша! З цього моменту, наша Мати, вважай нас і все, що маємо, своєю власністю, опікуйся нами, керуй нами і провадь до Твого Сина.  Амінь.

Латинськаий-Месал

Роздуми над тайнами Святого Розарія

Таємниці радісні

1. Благовіщення

Ось я Господня Слугиня, нехай мені станеться по Твоєму слові (Лк 1, 38).

Так відповіла Марія на слова, які благовістив Їй Ангел, що – через включення в спасенний план Божий –  стане Матір’ю Месії й Спасителя всього людства.

Підтримуй нас, Маріє, щоб і ми вміли відповісти на заклик Бога і свідомо співпрацювати в порятунку світу. Для кожного з нас немає кращої дороги життя, як підтверджувати кожного дня виконування Божих планів своєю волею.

 

2. Відвідини

А звідки мені це, що Мати мого Господа приходить до мене? (Лк 1, 43)

Ці слова сказала Єлизавета побачивши Марії, котра завітала до її дому, щоб запропонувати допомогу та самого Ісуса і Його благословення. З чим я йду до людей, що їм приношу?

Маріє, навчи нас приносити людям правдиву допомогу, якої в даний момент найбільше потребують, а також Божий мир. Зуміємо виконати це завдання тоді, коли про кожного з нас можна буде сказати: „повний або повна благодаті”, як Єлизавета сказала про Марію.

 

3. Народження

Сьогодні народився вам Спаситель, котрий є Месія, Господь (Лк 2, 11).

Тими словами була проголошена світу радісна новина: Бог став людиною і народився в людській постаті на те, щоб нас спасти, щоб створити кожній людині можливість участі в реальності Божій.

Маріє, котра приносиш світові Спасителя, навчи нас постійно розпізнавати в нашому житті Бога і приймати Його завжди, коли приходить до нас.

 

4. Пожертвування

Ось Той призначений є… він буде знаком протиріччя (Лк 2, 34).

Ці пророчі слова сказав Симеон під час жервування малого Ісуса в святині єрусалимській. Життя підтвердить пізніше їх цілковиту правдивість. Одні будуть кричати: „Вітай, Царю”, а інші натомість: „На хрест з Ним”.

Маріє, котрій душу мав прошити меч болю, вчи нас пізнавати правду про Твого Сина, Ісуса Христа, щоб завжди залишався світлом розпорошуючим темряву нашого мислення і розуміння життя; щоб ніколи не став для нас знаком протиріччя.

 

5. Знайдення

Лише по трьох днях знайшли Його в святині (Лк 2, 46).

Марія і Йосиф поверталися з паломництва до єрусалимського храму. І лише в певному моменті зорієнтувалися, що серед повертаючих до Назарету паломників немає Ісуса. Відразу повернулися до Єрусалиму і знайшли Його там, де останній раз були з Ним: у храмі. Дванадцятирічний Ісус слухав книжників і ставив їм питання.

Маріє, допомагай нам завжди, коли ми загубимо в житті Христа, щоб ми знали, де Його шукати, щоб ми змогли знову зустрітися з Ним і запросити Його в наше повсякденне життя.

 

Літанія до Непорочного Серця Марії

Господи, помилуй! Христе, помилуй! Господи, помилуй!

Христе, почуй нас! Христе, вислухай нас!

Отче Небесний, Боже,       помилуй нас.

Сину, Відкупителю світу, Боже, помилуй нас.

Духу Святий, Боже,           помилуй нас.

Свята Трійце, Єдиний Боже, помилуй нас.

Серце Марії, з’єднане з Серцем Ісуса, молись за нас.

Серце Марії, святине Пресвятої Трійці,      молись за нас.

Серце Марії, доме Слова, молись за нас.

Серце Марії, переповнене благодаттю, молись за нас.

Серце Марії, благословенне серед усіх сердець, молись за нас.

Серце Марії, тихе і лагідне, молись за нас.

Серце Марії, глибино смирення, молись за нас.

Серце Марії, жертво любові, молись за нас.

Серце Марії, прибите до хреста, молись за нас.

Серце Марії, розрадо засмучених, молись за нас.

Серце Марії, притулку грішників, молись за нас.

Серце Марії, надіє вмираючих, молись за нас.

Серце Марії, столице милосердя, молись за нас.

Агнче Божий, що береш гріхи світу,
          Господи, прости нас!

Агнче Божий, що береш гріхи світу,
          Господи, вислухай нас!

Агнче Божий, що береш гріхи світу,
          помилуй нас!

Молімося: Боже, Ти в Непорочному Серці Марії дав нам переможну силу чистоти й любові, визволи нас від гріхопадіння і вчини, щоб, очищаючись через покуту і молитву, наші серця щоразу тісніше з’єднувалися з Тобою і проголошували у світі Твій заклик до навернення. Через Христа, Господа нашого. Амінь.

 

Молитва Святішого Отця Бенедикта XVI в намірі покликань


Господи, вчини, щоб серед християн розквітали численні та святі покликання до священства, які будуть підтримувати живу віру і берегти вдячну пам’ять про Твого Сина Ісуса через проголошення Його слова і звершування Таїнств, за допомогою яких Ти невпинно відновлюєш своїх вірних. Дай нам святих священиків Твого вівтаря, які будуть мудрими і ревними хранителями таїнства Євхаристії — найціннішого дару Христа для спасіння світу. Дай нам слуг Твого милосердя, які через таїнство Примирення поширюватимуть радість Твого прощення. Вчини, Господи, щоб Церква приймала з радістю численні натхнення від Духа Твого Сина і, слухняна Його вченню, дбайливо турбувалася про священицькі покликання та покликання до богопосвяченого життя. Підтримуй єпископів, священиків і дияконів, богопосвячених осіб і всіх охрещених у Христі, щоб вони сумлінно виконували свою місію в служінні Євангелію. Просимо про це через Ісуса Христа, Господа нашого. Амінь.

Молитва св. Йоана Павла II про покликання

О Ісусе, Пастирю Божий, який покликав апостолів, щоб їх зробити рибалками душ, пригорни до себе гарячі і благородні уми молодих людей і вчини їх своїми слугами. Зроби, щоб вони поділяли Твоє прагнення універсального відкуплення, бо заради цього блага Ти безупинно складаєш на вівтарях свою Жертву. Ти, о Господи, котрий живеш, щоб заступатися за нас, відкрий перед ними горизонти, аби ми побачили цілий світ, у якому здіймається німе прохання численних братів про світло правди і тепло любові. Вчини, щоб, відповідаючи на Твій заклик, вони продовжували, тут, на землі, Твою місію, будували Твоє Містичне Тіло — Церкву і були сіллю землі та світлом світу. Амінь.

Молитва за покликаних до служіння в Церкві

Господи, наш Боже, Ісус Христос навчав своїх учнів, що вони не повинні давати себе обслуговувати, але мають служити своїм братам; вчини, щоб ті, хто покликаний служити в Церкві, були розумними у діянні, приязними до всіх, кого Ти ставиш на їхньому шляху, вірними Євангелію та відданими справам милосердя. Нехай черпають свою силу з таїнств і з наполегливої молитві. Вчини, щоби Твій Син, який обмив ноги учням, наповнив їх духом смирення та любові. Амінь.

Боже, Ти даєш натхнення до добра і допомагаєш його робити; провадь шляхом вічного спасіння наших братів і сестер, які з любові до Тебе готуються до священства чи богопосвяченого життя. Вчини, щоб вони мали духа єдності і, заохочуючи одне одного до виконання добрих справ, через святе життя були істинними свідками Христа. Амінь.

Або інші молитви з молитовника «Щоденно з Богом», стор. 202-210

NB. Ці матеріали жодною мірою не обмежують ініціативи місцевих душпастирів. Мета приготовлених матеріалів — служити допомогою для якнайкращого приготування молебнів перших субот місяця.

Повна або часткова републікація тексту без письмової згоди редакції забороняється і вважається порушенням авторських прав.

Інші статті за темами

ПЕРСОНА

МІСЦЕ

← Натисни «Подобається», аби читати CREDO в Facebook

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Ми працюємо завдяки вашій підтримці
Шановні читачі, CREDO — некомерційна структура, що живе на пожертви добродіїв. Ваші гроші йдуть на оплату сервера, технічне обслуговування, роботу веб-майстра та гонорари фахівців.

Наші реквізити:

monobank: 5375 4141 1230 7557

Інші способи підтримати CREDO: (Натиснути на цей напис)

Підтримайте фінансово. Щиро дякуємо!
Напишіть новину на CREDO
Якщо ви маєте що розказати, але початківець у журналістиці, і хочете, щоб про цікаву подію, очевидцем якої ви стали, дізналося якнайбільше людей, можете спробувати свої сили у написанні новин та створенні фоторепортажів на CREDO.

Поля відмічені * обов'язкові для заповнення.

[recaptcha]

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам:

The Coolest compilation of onlyfans porn tapes on PornSOK.com Immediate Unity z-lib books