Програма «Вечірній чай», в якій отець Микола Мишовський відповідає на запитання глядачів. Щосереди о 21.00 год.
Запитання, які глядачі поставили до ефіру:
(орфографія збережена)
- Отче,наперед вибачаюся за недоречне питання!Серед знайомих побутують такі розмови про священників”а вони живуть за наш рахунок…мов звідки в нього гроші на таке авто і т.д.”;будь ласка поясніть як фінансуються священники…дуже дратують такі розмови а нема чим “крити”…Спасибі Вам за вашу працю!Миру Вам!з повагою заблукала
- чому Авраам зачав дитину від рабині це ш ізмєна а хоча в нього була жінка а потім Авраам зачав дитину від жінки
- Отче, 19 червня поширив Ваш допис щодо еволюції прав геїв, натомість отримав бурхливі коментарі та приватні повідомлення від людей яких ніби добре знаю. Порадьте, як себе вести в таких ситуаціях, адже найбільше боюсь щоб не зійти до образ та гніву. Але і просто промовчати також не личить.
- Розкажіть будь ласка, чим беатифікаційний процес відрізняється від канонізаційного? Чим відрізняються блаженні від святих? Хіба і ті і ті не є однаково святими? Буду вдячним за відповідь у програмі “Вечірній чай”.
- Слава Ісусу Христу! Пару днів тому натрапила на одному польському ресурсі на запитання до священника, чому, згідно з канонічним правом, особа, не здатна до співжиття, не може укласти таїнство подружжя. Питання задала особа, паралізована в нижній частині тіла, на візку. Священик відповів, що таким людям Церква пропонує приязнь, зрештою, цивільний шлюб в такому випадку також можливий. У мене після цього лишилося почуття невизначеності і… несправедливості. Чому, скажімо, дві особи на візку, не здатні до співжиття, не можуть укласти подружжя? Адже шлюб – це також єдність емоційна, духовна, не лише фізична. Зрештою, без Таїнства навіть обійми, поцілунки та інші вияви ніжності будуть для таких людей гріхом (адже це виходить за рамки звичайної приязні). Які мотиви церкви для цієї заборони? Розумію, що питання більшості слухачів буде не цікаве, але я маю таку ваду, що поки не знайду відповіді, не заспокоюся)) Дякую.