Під час пандемії Covid-19 надзвичайно зросла зацікавленість езотерикою і окультизмом.
У Сполучених Штатах за цей час кількість людей, які консультувалися з ворожбитами, зросла вдесятеро. Люди бояться завтрашнього дня, а наука виявилася ненадійною, — каже Ватиканському Радіо о. Жан-Крістоф Тібо, який уже 20 років виконує служіння звільнення в дієцезії Метца. Отець застерігає, що езотеричні практики це найчастіша причина демонських поневолень.
Французький священник підкреслює, що раптовий розвиток окультизму став можливим завдяки інтернету і соцмережам, де можна легко знайти необхідні інструкції, без потреби шукання додаткових контактів. Люди, однак, не усвідомлюють, яка небезпека їм загрожує.
«Магія не буває нейтральною. Насправді немає різниці між білою і чорною магією. Що більше, Біблія завжди застерігає перед магією. Вистачить прочитати Діяння апостолів, щоб упевнитися, що євангелізація стикалася з опором магів. Я зустрічаю багато людей, на яких залишила слід езотерика і які хочуть від цього звільнитися. Тому що завжди настає такий момент, коли все це обертається проти того, хто цим займається. Скажімо це дуже виразно: через магію ми входимо в контакт із демонським світом. Вистачить запитати будь-якого екзорциста чи людей, що виконують служіння звільнення. Найпершою брамою для всіх духовних проблем демонічної природи є контакт із магією, езотерикою чи окультизмом. Я сам щотижня отримую близько 20 зголошень від людей, які хочуть зі мною зустрітися, бо мають поганий досвід з езотерикою чи окультизмом.
Екзорцист зауважує, що ця проблема особливо гостра для молодих людей, які виросли на хвилі популярності Гаррі Поттера, де магія представлена як щось позитивне. Унаслідок цього захоплення виникла нова мода на езотерику. В Парижі, до прикладу, стало хорошим тоном запросити на вечірку когось, хто ворожить на картах, провіщає майбутнє або є медіумом. У певному сенсі, це повернення до того, що Європа бачила під кінець ХІХ століття, коли панувала мода на спіритизм.
Нині, однак, езотеричні практики часто пов’язані з альтернативними методами лікування, екологією і навіть із фемінізмом. Повертається в ласку у суспільства постать відьми, яку визнають «предком» феміністок та екологів. Серед молодих дівчат це модний ідеал. Пропонується власну магію та ритуали, що мають поліпшити самопочуття чи допомогти здобути чиюсь прихильність. Люди щораз частіше вдаються до чорної магії, щоб залагодити свої справи, стверджує о. Тібо.