Незвичайному «герою» присвячена стаття ватиканської газети «Оссерваторе Романо», в якій, з нагоди десятиріччя з дня смерті, згадується католицький прозаїк-гуморист Луїджі Сантуччі.
Автор статті, журналіст і історик Артуро Коломбо, назвав статтю «Католик і гуморист: рідкісний звір». Так називав себе сам Сантуччі, котрий писав про «дві настільки непоєднувані речі – бути гумористом і католиком – принаймні для італійського зоопарку цей звір досить рідкісний».
Незвичайному «герою» присвячена стаття ватиканської газети «Оссерваторе Романо», в якій, з нагоди десятиріччя з дня смерті, згадується католицький прозаїк-гуморист Луїджі Сантуччі. Автор статті, журналіст і історик Артуро Коломбо, назвав статтю «Католик і гуморист: рідкісний звір». Так називав себе сам Сантуччі, котрий писав про «дві настільки непоєднувані речі – бути гумористом і католиком – принаймні для італійського зоопарку цей звір досить рідкісний».
Один з відомих творів Луїджі Сантуччі – «Дядько-священик» 1951 року, герой якого отець Агостіно «служить громовідводом для гніву Божого», сидячи в сповідальні. Три константи у творчості Сантуччі – багата уява, іронія і спонтанний запас глибокої релігійності, – присутні і в книзі «В Австралію – з дідусем», яка вийшла в 1947 році. І, нарешті, Коломбо згадує про інший, але не менш оригінальний твір «Не стріляйте у нарциси», опублікований у 1971 році. На відміну від попередніх творів, у цьому романі-казці з сюрреалістичним фоном домінує страх, який супроводжує неймовірний конфлікт, що залучає батьків і дітей, в той час як дія розгортається у Публічних Садах Мілана. В романі з’являється образ Папи Йоана XXIII, який – пояснює Сантуччі в дусі своєї невичерпної фантазії, – попросив і отримав дозвіл у Бога проводити своє вічне життя, переміщуючись «туди і назад» – тобто, в денні години знаходитися в Публічних Садах Мілана , а в нічні та святкові повертатися до сонму блаженних.
За матеріалами: Радио Ватикан