Видання The Guardian запропонувало дев’яти британським художникам створити свій варіант вертепу.
Напередодні зимових свят британське видання The Guardian запропонувало художникам створити сучасну інтерпретацію традиційних різдвяних образів вертепу. Проект присвячений символам материнства в сучасному, секуляризованому суспільстві. Серед художників, які приєдналися до проекту – Марк Воллінгер, Мартін Парр, Ребекка Верро, Файона Банер та інші.
Джон Сквайр створив варіацію картини Тіціана «Циганська Мадонна», де ролі Ісуса і Марії виконують дві дочки художника.
Джуліан Опай намалював стилізований груповий портрет Святої Родини. Подібно Ван Дейку та іншим старим майстрам, художник використовував канони зображення Мадонни з немовлям для створення сімейних портретів на замовлення.
Мартін Парр намагався вловити на фотографії момент, коли мати і дитина дивляться один одному в очі. Таким чином художник хотів показати зв’язок, який встановлюється відразу після народження малюка.
Марк Воллінгер розмістив на площі порожню дитячу колиску за якою спостерігали троє охоронців. Інсталяція символізувала волхвів, які чекають на появу Ісуса.
Файона Банер зобразила матір і дитину у вигляді точок різних шрифтів.
Том Хантер пояснює Різдвяну історію, як розповідь про родину, яка залишилася без житла і намагається знайти безпечне місце для своєї дитини. На фотографії зображена молода біженка з Сомалі та її дочка.
Майк Фіггіс створив композицію з марокканських сувенірів, додавши до вертепу також популярний образ Санта-Клауса.
Майкл Ленді розмістив поруч дві фотографії скульптури «Матиринство» – до і після того, як її в кінці 1930-х років звинуватили в непристойності, через напівоголеність матері.
Ребекка Уоррен використовувала фотографію індичок для ілюстрації теми материнства.
За матеріалами: tochka.net