Роздуми над Словом Божим на ХХ Звичайну неділю, рік Б
Тіло і Кров нашого Спасителя, які ми споживаємо в Євхаристії, означають присутність Ісуса в нас. Але ще більше вони означають життя Ісуса. Коли я споживаю Причастя, мені йдеться не про те, щоб ув’язнити Господа в собі, у своєму серці, а щоб життя Ісуса проявлялось у моєму житті, життєва позиція Ісуса — у моїй життєвій позиції.
“ Євхаристія — це не якийсь черговий акт нашої побожності, а спосіб християнського життя
Господь каже: «Хліб, який Я дам, — це Моє тіло заради життя світу!». Звернімо увагу: Ісус говорить не просто «це Моє тіло», а «це Моє тіло заради життя світу», виражаючи таким чином свою готовність втрачати своє життя з любові до нас. Мені необхідна Євхаристія, щоб я, насичуючись такою любов’ю Спасителя, мав її в собі — тобто зростав до того, щоби віддавати своє життя за друзів. Іншими словами: Євхаристія — це не якийсь черговий акт нашої побожності, а спосіб християнського життя. Тому Церква, цитуючи св. Іринея Ліонського, повчає: Пресвята Євхаристія є точним змістом і підсумком нашої віри. Наш спосіб мислення узгоджується з Євхаристією, а Євхаристія, своєю чергою, підтверджує наш спосіб мислення (Катехизм Католицької Церкви 1327; св.Іриней, Проти Єресей, 4,18,5).