Роздуми над Словом Божим на п’ятницю ІХ звичайного тижня, рік ІІ
Цікаве запитання нашого Господа: як Христос може бути сином Давида і водночас Давид називає Його Господом? Ісус цього не заперечує — Він лише запитує, як це можливо. Як Месія може бути настільки «людським», щоб зватися сином Давида, і настільки божественним, щоб Давид називав Його Господом?! Без прийняття Таємниці Втілення неможливо дати відповідь на це запитання, тому відповіддю є сам Ісус Господь — Син Божий і Син Людський, Син Давида і Господь Давида.
Протягом історії Церкви різні групи намагалися викривити цю тайну, заперечуючи або божество Ісуса, або Його людську природу. Відповіддю на різні єретичні ствердження (зокрема на несторіанство) став Халкедонський Собор, на якому стверджено, що Христос є досконалий у божестві і досконалий у людській природі, істинний Бог і істинна людина. Саме такого Господа нам важливо пізнати, зустріти і полюбити — Господа, який Отця представляє перед нами, а нас представляє перед Отцем.