Туринська плащаниця — один із найбільш досліджуваних предметів у світі. Її аналізували з погляду і гематології, і хімії, і біології… Однак ще ніколи цього не робив пластичний хірург.
Піонером у цьому напрямку став професор Бернардо Онтанілья з клініки Університету Наварри (Іспанія). Результати своїх досліджень він опублікував у часописі «Scientia et Fides».
«Усі дотеперішні дослідження стверджують, що положення тіла людини з плащаниці — типове для тіла по смерті. Однак тут ідеться про звичайний рух людини, яка пробує встати», — зауважує лікар. На плащаниці «видно відбите зображення живої людини», — запевняє професор Бернардо. «Раціональним є думати, що якщо плащаниця окривала тіло Ісуса, то Він хотів би показати на цьому предметі ознаки не тільки смерті, але також і воскресіння», — додає він.
«Позиція тіла на плащаниці не викликана тим, що воно хоче повернутися до положення, яке мало на хресті (в цьому разі руки мали би переміститися назовні, нагадуючи позицію розп’ятого). Позиція тіла показує той перший, початковий рух вставання», — пише хірург. Він усвідомлює, що результати його досліджень можуть викликати полеміку. Бернардо Онтанілья стверджує: «Я маю наукові докази на підтвердження своїх тез».
«Якщо всі ці сліди, які містяться на плащаниці, ми поєднаємо з тим, що описують Євангелія, то помітимо, що все повністю узгоджується — не тільки в смерті, але також у воскресінні. Як статичні ознаки смерті, так і динамічні ознаки життя знаходяться на одному й тому самому предметі. Якщо зображення на плащаниці є зображенням Ісуса, то християни мають доказ Його смерті й воскресіння», — стверджує іспанський хірург.