Ектор Агуер, почесний архієпископ Ла-Плати (Аргентина), розкритикував двох кардиналів, які висловили свою підтримку ватиканської декларації «Fiducia Supplicans», яка дозволяє благословення гомосексуальних пар.
У статті, опублікованій 2 лютого, Агуер послався на «розкол, який пульсує в Церкві», який є очевидним у реакції на заяву, зроблену в грудні минулого року Дикастерієм віровчення, повідомляє CNA.
Перерахувавши низку ознак секуляризації Заходу, архієпископ зазначив, що «життєва реальність Церкви рухається на Схід і процвітає в Африці та Азії. Я кажу це з сумом: я онук європейців, і культура, яку я прийняв, є європейською, але дух революції спустошив християнську культуру; криза виражається у церковному прогресизмі, співучасникові революції, що ліквідовує природний порядок творіння».
Почесний архієпископ також розкритикував позицію кардинала Маттео Дзуппі, голови Конференції єпископів Італії, який виступив 22 січня на початку зимової сесії постійної єпископської ради цієї країни.
Прелат прокоментував аргументи, які навів Дзуппі на захист «Fiducia Supplicans», посилаючись на документ як на «погляд милосердя» та «люблячий погляд Церкви на всіх дітей Божих, без підриву Магістеріуму».
«Знову протиріччя: навіть те, як Фернандес пропонує “благословення”, поширюючи це на “взаємну допомогу, яку члени пари надають одне одному”, іншими словами означає, що гомосексуальні союзи схвалюються», — заявив аргентинський архієпископ.
Агуер також вказав на «теологічні помилки» кардинала Джузеппе Беторі, архієпископа Флоренції, який висловив свою підтримку декларації, зазначивши, що «любов Бога не має меж, і Його робота намагається подолати труднощі», в яких опиняється людина.
Аргентинський прелат відповів на це, що «любов Отця справді не має меж, і тому Він може благословити гомосексуальну особу, закликаючи її жити в цнотливості, але Він не може бути задоволений постійним союзом гомосексуаліста з іншим подібним собі, що означає подальше життя у гріху».
Агуер нагадав, що кожен католик повинен жити «наверненням до Бога і відмовою від гріха», тому що «Бог любить чесноту і запрошує людину жити доброчесно».