Виставка «Священики в кіно. Священнослужителі і кінематографічні образи» 24 травня розпочала роботу у Ватиканському Залі Нерві. Її урочисто відкрив кардинал Анджело Баньяско, архиєпископ Генуї і президент Італійської єпископської конференції.
Експозиція, що оповідає про образ священика в світовому кінематографі і про його зміни з часом, для широкої публіки буде відкрита 3 червня в Папському Латеранському університеті. А далі виставка почне довгу подорож, в ході якої перетне всю Італію.
Виставка проходить в рамках Року Священства, проголошеного Папою Римським Бенедиктом XVI. Вона організована за підтримки Фонду організації спектаклів в співпраці з Національною службою громадських комунікацій і Національною фільмотекою Експериментального центру кінематографії.
У своїй промові кардинал Баньяско навів приклади яскравих образів священиків в італійському і світовому кіномистецтві. Зокрема, він згадав про персонажів, представлених у фільмах, присвячених рокам Другої світової війни. «Як не пригадати, наприклад – відзначив кардинал Баньяско – знаменитого персонажа дона П’єтро Пелегріні, якого зіграв Альдо Фабріці, наполегливого і хороброго священика, який служив в Римі в період нацистської окупації, з фільму-маніфесту італійського неореалізму «Рим відкрите місто» Роберто Росселіні».
Кардинал також пригадав образ священика з фільму «Щоденник сільського священика» Робера Брессона за однойменним романом Жоржа Бернано.
Кардинал Баньяско відзначив: «Брессон показує нам різні моменти його життя, як етапи Хреста: відмова з боку спілки віруючих, падіння, після того, як черствий хліб і підігріте вино стали єдиною можливою їжею для нього, хворого на рак, все це стає іконою, в якій вимальовувався образ Христа».
За матеріалами: Milites Christi Imperatoris