Національний Старий Театр у Кракові
«Сором! Ганьба! Досить! Це Національний театр!» — кричали глядачі у Старому Театрі в Кракові.
Уперше в історії Старого Театру спектакль було перервано з ініціативи глядачів. Вистава «До Дамаска» під режисурою фейлетоніста «Tygodnika Powszechnego» Яна Кляти обурило глядачів сценами, у яких Кшиштоф Гобіш «копулював зі сценографією», а Дорота Сегда імітувала сексуальний акт. У залі здійнялися крики: «Сором! Ганьба! Досить!»
У відповідь на це на сцену вийшов сам режисер і закричав на глядачів: забирайтеся звідси!
На думку Вітольда Гадовського, присутнього на виставі публіциста, сам спектакль був вульгарний і позбавлений ідеї:
— Кожен, навіть найбільш шокуючий засіб вираження захищають тоді, коли за цим стоїть якийсь творчий задум, певна інтелігентність, розумність, яка штовхає глядачів над чимось замислитися. Цього разу у виставі є інтелектуальна пустка, яка лиш розчаровує. Я вважаю, що пану Кляті вже бракує інтелігентності, — так оцінив публіцист «wPolityce.pl». — Національний театр, який дістає дотації на суму кільканадцять мільйонів злотих щороку з державного бюджету, тобто з кишені платників податків, також і з моєї кишені, відповідно, перетворилася на не надто вишуканий цирк, де кожен з акторів змагається з іншим у якомога більш провокаційній дурниці. То було більше кривляння, ніж акторство, хоч і Дорота Сегда, і Кшиштоф Гобіш мають добрий професійний рівень і спроможні зіграти все, — підсумовує Гадовський.
За матеріалами: Gość Niedzielny