Єпископ Віталій Кривицький, голова Комісії єпископату РКЦ в Україні у справах відносин між Церквою та державою, ординарій Київсько-Житомирської дієцезії, прокоментував слова Міністра охорони здоров’я, який вважає богослужіння найбільшою причиною розповсюдження коронавірусу на заході України.
Нагадаємо, міністр охорони здоров’я Максим Степанов сказав, що головною причиною зростання кількості хворих на заході України, особливо в селах, є богослужіння. Такі результати, за його словами, показали епідеміологічні розслідування. Другою основною причиною він назвав громадський транспорт, а також переміщення людей у зв’язку з відпочинком.
«У часі, коли люди вже не зважають на карантинні обмеження, коли є переповненими торгові центри, транспорт, місця відпочинку тощо — знову з’являється заява, що головною причиною спалаху епідемії (на Західній Україні) є богослужіння у селах. Один напіврозумний правитель у своєму часі проштовхував фейк, що то християни спалили Рим», — написав єпископ Віталій Кривицький на своїй сторінці у Фейсбуці.
З історії відомо, що римський імператор Нерон звинуватив християн у великій пожежі, що спустошила рим у 64 році після Різдва Христового.
За даними Центру громадського здоров’я, станом на 31 липня в Україні зафіксовано 1090 нових випадків коронавірусної хвороби COVID-19. Загалом в Україні 69 884 лабораторно підтверджені випадки COVID-19, з них 1693 летальні, 38 752 пацієнти одужало.
Зараз в Україні діє адаптивний карантин.
Католицька Церква в Україні від самого початку запровадження карантину виконувала всі вказівки державної влади. Навіть Великдень у більшості парафій відбувся без участі вірних, які брали участь у богослужіннях за допомогою онлайн-трансляцій. Нині ж, коли діє адаптивний карантин, віруючі можуть брати участь у Службі Божій, дотримуючись усіх норм: дотримання фізичної дистанції між учасниками не менше ніж 1,5 метри та перебування не більше однієї особи на 5 кв. метрів площі будівлі, якщо релігійний захід проводиться в приміщенні. В РКЦ та УГКЦ досі діє диспенса від обов’язкової присутності у храмі в неділю та свята.