Більше контрацепції означає більше абортів — так вважає доктор Джон Ґрондельський, фахівець із моральної теології і знавець думки св. Йоана Павла ІІ.
На шпальтах «National Catholic Register» він пояснює, що контрацепція і аборти взаємопов’язані. «В країнах, де впроваджено контрацепцію, протягом одного покоління з’являються також аборти», — стверджує науковець.
Представники найбільшої в світі організації, яка просуває аборти — американської «Planned Parenthood», — часто підкреслюють, що якби Церква була «pro-life», то заохочувала б користуватися контрацептивами, які, на їхню думку, запобігають абортам, пише Vatican News. «Але всюди, де легалізовано контрацепцію, протягом одного покоління легальними також стають аборти. Немає в світі країни, де контрацепція легалізовано й поширено — і водночас заборонено аборти», — пише д-р. Джон Ґрондельський.
Контрацепція і аборти — це дві різні речі, Церква також ніколи їх не плутала. Але, на думку дослідника, їх пов’язує мотив застосування. «Обидва засновані на припущенні, що людина — господар і дарувальник життя. І контрацепція, і аборти підтримують позицію, що Божий дар життя має бути схвалений людиною. Саме цей моральний акт зарозумілості призводить до того, що для багатьох людей і суспільств аборти є такою ж моральною дійсністю, як і контрацепція, і тому одне явище тягне за собою друге», — пояснює Ґрондельський.
Є католики, які підтримують контрацепцію, але ніколи б не погодилися на аборт. «Це характерно для багатьох католиків. Решта світу вважає аборти просто черговим кроком, якщо контрацепція не спрацювала. Тому я вважаю, що католик не може погоджуватися на контрацепцію, оскільки таким чином, у подальшій перспективі, він погоджується на аборти», — підсумовує науковець.