У Переображенні являється насамперед Пресвята Тройця: «Отець – у голосі, Син – у людині, Дух – в осяйній хмарі» (св. Тома Аквінський). Розмовляючи з Іллею та Мойсеєм про Свою «смерть» (Лк. 9, 31), Ісус показує, що Його слава проходить через хрест, і дає передсмак Свого воскресіння і приходу у славі, що «перемінить наше понижене тіло, щоб було подібним до Його прославленого тіла» (Флп. 3, 21).
«На горі переобразився Ти, і, скільки змогли, ученики Твої славу Твою, Христе Боже, виділи, щоб, коли побачать, як Тебе розпинають, страждання зрозуміли добровільне, а світові проповідять, що Ти єси воістину Отче сяяння» (візантійська літургія, кондак Переображення).
Катехизм Католицької Церкви. Компендіум
Львів, видавництво «Свічадо» 2008