Польський єпископат затвердив документ, який називається «Ювілейний акт прийняття Ісуса Христа Царем і Господом». Він буде зачитаний у Кракові-Лаґєвніках у суботу 19 листопада ц. р., перед урочистістю Христа Царя Всесвіту, на вігілію завершення Надзвичайного Року Милосердя.
Раніше в Польщі говорилося про «акт інтронізації». Проте, як пояснює єпископ Чая, було визнано, що поняття «акт інтронізації», добре зрозуміле тим, хто до цього має стосунок, залишається не завжди зрозумілим і правильно тлумаченим у суспільстві, також і в середовищі вірних. Тому — жодним чином не порушуючи раніше укладеного тексту, в якому також не було слова «інтронізаційний» або «інтронізація», — документові надали нову назву.
Єпископ Чая звертає увагу, що формулювання «ювілейний акт прийняття» виглядає краще, зрозуміліше, а крім того, певним чином звертається до спільнот Віднови у Святому Дусі та інших харизматичних рухів, у яких початкова формація полягає саме у прийнятті Господа Ісуса Христа своїм особистим Богом і Спасителем, у визнанні Його своїм Царем. «Тому затверджено формулювання, відкрите зарівно на інтронізаційні середовища та на різні інші, для кого важливо те, щоб дуже особисто довірити своє життя Христові», — підкреслює опольський єпископ.
«Сподіваюся, що зачитання Акту в Кракові-Лаґєвніках та в інших місцях започаткує і підтримає так сильно потрібне в нинішній Польщі та польському народі діло відновлення віри», — каже голова Комісії єпископату з питань інтронізаційних рухів.
За рішенням єпископів, ювілейний Акт можна використовувати в душпастирській праці по дієзцезіях і парафіях. «Важливо, щоб це був не тільки зовнішній жест, але щоб він насправді випливав із нутра й був промовлений з усвідомленням важливості акту і змісту, що в ньому викладений», — зазначає єпископ.
Уся концепція цього ювілейного документу викладена вже в першому абзаці тексту: «Стаємо перед Тобою, аби визнати Твоє панування, підкоритися Твоєму закону, ввірити і посвятити Тобі нашу Вітчизну і весь народ».
Голова Комісії з питань інтронізаційних рухів зазначає: головне — аби побожному промовленню Акту передувало духовне приготування, наприклад, молитовний день або реколекції.
За матеріалами: Niedziela