Наташа Гоуз, продюсерка нового фільму «Фатіма», присвяченого історії фатімських об’явлень, вважає благословенням можливість випустити такий фільм у непрості часи пандемії коронавірусу.
Розмірковуючи про сестру Лусію, одну з фатімських візіонерів, та її пізніші записи, Гоуз сказала: «ми усвідомлюємо, що за цим чудом стоїть неймовірна історія — історія про дітей та їхні переживання досвіду спілкування з Дівою Марією, а також про їхні переслідування у власних домах і у громаді, як з боку уряду, так і Церкви. Але всі вони залишилися вірними своїй місії».
«Ми вступили у наступні сто років у часовій шкалі цієї історії. У часи, коли було розкрито, а можливо і сповнено Третю Таємницю, лишається актуальним послання миру, що спонукає людей до зростання у вірі, надії та любові. Це, безперечно, те, що потрібне світові сьогодні як ніколи».
Охрещена як католичка, сама Гоуз у молодому віці відступила від віри. «Мене виховували як польку-католичку у Бірмінґемі, в Англії, і я відвідувала церкву ще у ранньому дитинстві з мамою. Сім’я мого батька була методистами, і часом я ходила на недільну службу згідно з їхньою традицією».
Саме через розлучення батьків Наташа перестала ходити до будь-якої церкви. «Я боялася Бога, а ще більше боялася бачити страждання Ісуса на хресті, — згадує вона. — Після непростої молодості і без духовного керівництва я борсалася у секулярному світі, все ще потерпаючи від цього страху».
«Фатіма була головним фактором, який вплинув на мою віру, — говорить Гоуз. — Це була лагідна, направляюча рука Богородиці, що повернула мене до Бога. Пресвята Мати виявилася наймогутнішою заступницею, і завдяки їй я отримала багато благословінь».
Раніше продюсерка вже працювала над фільмом, присвяченим фатімським об’явленням Божої Матері, що називався «13-й день» (2009). Її участь у стрічці стала можливою завдяки друзям-католикам, що «глибоко шанують Фатіму, і тому прагнули знайти спосіб показати світові, як Небо заявило про себе через чудо, що сталося у межах нашої недавньої історії».
«Думаю, що всі повинні про це знати, — сказав Джеймс Волк, ще один з продюсерів фільму. — Багато людей, які виросли католиками, знають цю історію, але таким як я, вихованим у євангельських церквах, навряд чи про це відомо. Ця історія може стати універсальним мостом між людьми будь-якої віри».
Продюсери відчували, що, розповідаючи фатімську історію у 21 столітті, слід зробити акцент саме на постатях дітей, що втілюють надію та чистоту. «Невинність цих трьох дітей допомогла поширити послання миру та надії поміж цілим поколінням. Можливо, сьогодні вона зможе зробити це знову», — говорить Волк.
Наташу Гоуз було додано до команди творців фільму як людину, що вже мала досвід роботи над темою фатімських об’явлень. «Для “13-го дня” я вже працювала з Санктуарієм Фатімської Богоматері, і тому мене там знали. При Санктуарії було створено консультативну групу, до якої ми зверталися протягом усього процесу зйомок. Ми прагнули здобути їхню офіційну підтримку, щоб підтвердити, що ми залишилися вірними змісту та духу фатімських послань, створюючи при цьому художню інтерпретацію історії та комерційно життєздатний фільм, що може увійти у мейнстрім».
«Фатіма — це феномен, тому з цим пов’язано великі очікування та обов’язки, — сказала Гоуз. — Ми хотіли створити фільм, який вшановував би Фатіму, який задовольнив та надихнув би свою основну аудиторію, але також був би досяжним для людей будь-якої віри чи навіть невіруючих».
Зараз Наташа Гоуз займається створенням нової кіновиробничої компанії Matriarch Pictures, названої «на честь Пресвятої Матері». У майбутньому вона сподівається розробляти та створювати контент, орієнтований на жінок, сім’ю та віру. «Через Фатіму я знайшла ніжну, плекаючу любов у Пресвятої Матері, яка відкрила моє серце можливості дізнатись більше про принципи віри, вчення Христа і Божу любов», — сказала Гоуз.
Придбати фільм для перегляду можна на EWTNRC.com.
Переклад CREDO за: National Catholic Register