У центрі перемовин у Державному секретаріаті — невідкладність зусиль на користь миру, уникнення збройних дій та подолання будь-яких форм екстремізму й фундаменталізму.
У четвер, 4 листопада 2021 р., Папа Франциск прийняв на аудієнції в Апостольському палаці у Ватикані Махмуда Аббаса, президента Палестини. Опісля той мав розмову з кардиналом П’єтро Пароліном, Державним секретарем Святого Престолу, та архієпископом Полем Річардом Ґаллаґером, секретарем у справах стосунків з державами, повідомляє Vatican News.
Розмова між Махмудом Аббасом і Папою Франциском тривала близько 50 хвилин. Під час обміну подарунками Святіший Отець, крім традиційних у таких випадках спеціальних видань документів свого понтифікату, подарував гостеві бронзовий барельєф. Він зображує рукостискання на тлі колонади площі св.Петра, жінки з дитиною на руках і човна з мігрантами. Махмуд Аббас подарував Папі книжку про базиліку Різдва у Віфлеємі та бурштинову картину із зображенням Печери Різдва.
Нагальність старань на користь миру
У повідомленні Ватиканського прес-центру зазначається, що під час перемовин у Державному секретаріаті було підтверджено добрі стосунки між Святим Престолом і Палестинською державою. Крім того, підтверджено необхідність підтримувати загальнолюдське братерство та мирне співіснування між різними релігіями.
![](https://credo.pro/wp-content/uploads/2021/11/abb-700x394.jpeg)
Щодо мирного процесу між ізраїльтянами та палестинцями, наголошено на абсолютній необхідності наново оживити безпосередній діалог, щоб досягти розв’язки, яка полягає в існуванні двох держав, також і завдяки допомозі наполегливіших старань міжнародної спільноти. Врешті, наголошено, що Єрусалим повен бути визнаний усіма як місце зустрічі, а не конфлікту, а його статус повинен зберегти ідентичність і універсальну цінність Святого Міста для всіх трьох авраамічних релігій, також і шляхом статусу, гарантованому в міжнародному порядку.
Врешті, мова була про невідкладність трудитися на користь миру, уникаючи застосування зброї та поборюючи будь-які форми екстремізму й фундаменталізму.