Футбольна команда «Реал Мадрид» — переможці Ліги чемпіонів — після повернення з Парижа увечері 29 травня 2022 р. вирушила до столиці Іспанії, щоб подарувати свій переможний кубок покровительці міста, Божій Матері з Альмудени.
Футболістів, тренерів і керівників клубу привітав архієпископ Мадрида. Кардинал Карлос Осоро похвалив «культуру зустрічі» й командний дух, який зберігають гравці іспанського клубу. «Щиро дякую вам, що несете ім’я Мадрида на всі континенти», — сказав ієрарх.
Разом із кубком Лігі чемпіонів футболісти «Реалу» подарували також кубок чемпіонів Іспанії, який здобули за місяць до того. Під час короткої церемонії директор із зовнішніх зв’язків мадридського «Реалу», колишній футболіст Еміліо Бутраґуеньйо, прочитав молитву вірних, зокрема, із проханням, щоб присутні досвідчили «материнської опіки Діви Марії».
Президент «Реалу» Флорентино Перес подякував архієпископу Мадрида за те, що він прийняв гравців та учасників зустрічі в соборі. Він запевнив, що футбольна команда прагне плекати такі цінності як «старання, самовдосконалення та смирення» і цим бути «точкою відліку для мільйонів людей» і добрим прикладом, зокрема для дітей.
Попри те, що Іспанія — держава світська, тут підтримується традиція жертвувати чемпіонські титули покровителю міста. Минулого року в цьому ж соборі суперники «Реалу» », «Атлетико Мадрид», принесли в дар Діві Марії з Альмудени свій кубок за перемогу в одинадцятому чемпіонаті Іспанії. Через пандемію в урочистості брало участь лише керівництво клубу і представники Церкви, тоді як зараз разом із спортсменами перемогу «Реалу» святкували тисячі вболівальників, що зібралися на площі перед собором.
Альмуденська Діва (Virgen de la Almudena) — це середньовічне зображення Марії, Божої Матері, яку вважають покровителькою Мадрида. Її ім’я носить катедра в столиці Іспанії, а Її спомин, що припадає на 9 листопада — важливе свято в Мадриді. Копії Мадонни використовуються в процесіях або в різних каплицях регіону. Авторство статуї, назва якої походить від арабського слова «Al Mudayna» (цитадель), історики мистецтва приписують нідерландському скульптору Дієґо Копену де Голанда (близько 1500 р.), натомість легенди й передання розповідають про його походження ще з початку VIII ст.