Зауваження Лорел Броутен, міністра освіти канадської провінції Онтаріо, про те, що в католицьких школах не можна навчати, що аборти є злом, викликали хвилю обурення серед духовенства й віруючих.
Вони вимагають не тільки відставки цієї пані, члена Ліберальної партії, а й також відкликання т.зв. антидискримінаційного закону, який під прикриттям боротьби з упередженнями став засобом боротьби з захисниками життя. Про те, що католики мають не тільки право, а також і обов’язок захищати життя, нещодавно нагадав митрополит Торонто, кардинал Томас Колінз. Він також зазначив, що католицьку автентичність шкіл захищає конституція Канади. Коментар кардинала під час нещодавнього благодійного обіду стосувався конкретно зауважень пані міністр. Оскільки п.Броутен визнала, що, відмовляючи жінці у праві на вибір аборту, католицькі школи розвивають позиції, характеризовані негативним ставленням до жінок, а отже – порушують закон. На її думку, кожна критика абортів суперечить законодавству.
Після хвилі обурень, що постала внаслідок проблемних висловлювань члена уряду провінції Онтаріо, прес-представник міністра освіти Періс Мейльор на сторінках газети «National Post» додала, що вчення про повагу до життя не може полягати на тому, що в жінки відбирають право на аборт.
Як коментує портал LifeSiteNews, використовуване проабортними колами нібито нейтральне гасло «право жінки на вибір» насправді ідентичне «праву на аборт», тобто убивству дитини в лоні матері. Позиція пролайфу виходить із того, що оскільки кожна людська істота має право на життя, то не можна одночасно схвалювати закон про вбивство людини «без огляду на вік, розміри чи ступінь самостійності цієї особи».
Катехізис Католицької Церкви виразно каже, що людське життя від моменту зачаття має бути шановане і бережене в абсолютний спосіб (п.2270), а аборти є «злочином проти життя» і «моральним злом». Катехізис підкреслює, що вираженням поваги та опіки, належних дитині, яка має народитися, мають бути передбачені законодавством від миті її зачаття відповідні карні санкції за кожне порушення її прав (п.2273). Церква, вказуючи на тяжкість скоєного злочину, накладає також канонічну кару екскомуніки (виключення зі своєї спільноти) за формальну співучасть у перериванні вагітності.
Згідно з офіційними деклараціями, антидискримінаційний закон Онтаріо мав захищати дітей від використання. На практиці ж він виявився знаряддям боротьби з католицькими школами, які навчають інших цінностей, ніж ті, що їх пропагує вкрай заідеологізований уряд штату.
За матеріалами: wiara.pl