Погляд

5 нагальних проблем для католицьких викладачів

17 Червня 2014, 14:42 1816
освіта

 

Апостольський Нунцій у США архиєпископ Карло Марія Вігано, звертаючися 28 травня до співробітників Центру католицької освіти і релігійного лідерства, виокремив п’ять викликів, які стоять перед католицькою освітою.

 

1. Проблема хибного поділу між вірою та розумом

Церква завжди впроваджує дивовижний синтез між вірою, розумом та природними науками. Так, до прикладу, Микола Коперник — винахідник геліографа, був духовною особою. Грегор Мендель — засновник генетики, був послідовником вчення Августина, ченцем та настоятелем монастиря. Ніколас Стено — батько сучасної стратиграфії та геології, був католицьким Єпископом. Жорж Леметр, який сформулював теорію розширення Всесвіту,  був бельгійським католицьким священиком і добрим знайомим Альберта Ейнштейна. Також потрібно згадати те, що з 1603 року існує академія Linceorum, заснована єпископами Папської Академії наук. Багато студентів вважають, що віра та наука це різні речі, що наука – це правда, а віра – це щось неймовірне. Це вагома підстава для того, щоб провідні фізики та біологи показали протилежне.

 

2. Проблема етичного релятивізму, особливо втрата моральності та принципів в самій культури

З часів Святого Августина, Церква завжди впроваджує синтез моралі, принципів та законів природи, який сформулював основні положення сучасної особистості та соціальної етики. На жаль, ці прекрасні основи етики — свідомість, мораль та принципи були проігноровані. Саме тому, наша молодь залишилась без глибоких основ етики.

 

3. Проблема страждання й зла

Скільки молодих людей зазнають страждань в особистому житті, в стосунках із своїми друзями та з іншими людьми в цілому світі. Як і будь-яке попереднє покоління, вони запитують себе: «Чому я маю бути добрим і страждати, люблячи Господа? Чому Він нас створив у цьому не досконалому світі?». Церква існує протягом століть і відповідь на це запитання полягає в тому що, потрібно присвятити себе людській свободі та любові. Церква показує як любов потребує свободи, і як свобода відкриває можливість чинити зло. Це використав Святий Павло у своєму вченні, показуючи як скромність, співчуття, мораль та незалежність можуть з’явитися у стражданнях, а також як ці чотири якості можуть бути стежкою до любові. Це ще не повні відповіді, які покривають нашу культуру безпосередньо через задоволення, встановлені норми та відпущення гріхів. Наші діти скоро нас здивують і навіть шокують через страждання, тому що вони цього не чекають і не готові до пошуків добра в цьому.

 

4. Проблема культури смерті

Святий Йоан Павло ІІ зазначив про цю проблему в контексті абортів, активної евтаназії та  смертної кари. Але Церква бореться із цим повсюди, де це відбувається, особливо, захищаючи життя та гідність кожної людини, коли вона безсила, уразлива, та беззахисна. Святий Йоан Павло ІІ не робив чогось неймовірного, він просто дотримувався принципів людської гідності, а саме невід’ємних прав, сформованих Церквою протягом всієї її історії, зокрема тих, прав, що стосуються фундаментальних законів природи, які згодом лягли в основу міжнародних кодексів прав людини та стали основою для загальної декларації ООН з прав людини і застосував їх до ненароджених, інвалідів та засуджених на смертну кару. Якщо ці принципи ігноруються у життєвих питаннях, то, ймовірно, вони будуть ігноруватися і відносно інших питань. А це, в кінцевому результаті може призвести до занепаду культури, якій не притаманна доброчинність, люб’язність та  таїнство кожної людини.

 

5. Проблема несправедливості та глобалізації

Святий Августин проголосив фундаментальні принципи соціальної справедливості у своїй роботі «Про вільну волю». Відображення справедливості, як найвищого достовірного закону, полягає в тому що, коли щось суперечить справедливості — це незаконно, а несправедливий закон не потребує підкорення. На цей принцип покликаються усі політичні діячі, серед яких Томас Джефферсон, Мартін Лютер Кінг, Махатма Ганді. Навіть сьогодні цей принцип згадується в апостольському листі Папи Франциска «Радість Євангелія». Сьогодні наша молодь зустрічається із економічною нерівністю на національному та міжнародному рівні, і їм потрібно боротись із елітою та привілеями, це робить їх не байдужими до долі бідних людей.

Zenit
Переклад: Уляна Муляр , CREDO

Повна або часткова републікація тексту без письмової згоди редакції забороняється і вважається порушенням авторських прав.

Інші статті за темами

ПЕРСОНА

МІСЦЕ

← Натисни «Подобається», аби читати CREDO в Facebook

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Ми працюємо завдяки вашій підтримці
Шановні читачі, CREDO — некомерційна структура, що живе на пожертви добродіїв. Ваші гроші йдуть на оплату сервера, технічне обслуговування, роботу веб-майстра та гонорари фахівців.

Наші реквізити:

monobank: 5375 4141 1230 7557

Інші способи підтримати CREDO: (Натиснути на цей напис)

Підтримайте фінансово. Щиро дякуємо!
Напишіть новину на CREDO
Якщо ви маєте що розказати, але початківець у журналістиці, і хочете, щоб про цікаву подію, очевидцем якої ви стали, дізналося якнайбільше людей, можете спробувати свої сили у написанні новин та створенні фоторепортажів на CREDO.

Поля відмічені * обов'язкові для заповнення.

[recaptcha]

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам:

The Coolest compilation of onlyfans porn tapes on PornSOK.com Immediate Unity