Префект Конгрегації віровчення нагадує, що дискусія щодо священства жінок остаточно закрита Йоаном Павлом II. Церква зв’язана в цьому питанні волею самого Христа.
І.«Святий Престол укотре припиняє дискусію про священство жінок. Церква завжди відчувала себе в цьому питанні зв’язаною волею самого Христа і не в її компетенції це змінити», —пише префект Конгрегації віровчення, кардинал-номінант Луїс Ладарія Феррер на шпальтах «L’Osservatore Romano».
Архієпископ Луїс Ладарія Феррер SJ нагадує, крім того, що обговорення цієї теми закрите раз і назавжди Йоаном Павлом II у 1994 р., коли в своєму апостольському листі «Ordinatio Sacerdotalis» він написав: «Таким чином, аби усунути будь-які сумніви в такій важливій справі, яка стосується самого Божественного встановлення Церкви, силою мого становища утвердження братів (Лк 22,32) я заявляю, що Церква не має жодної влади уділяти священицькі свячення жінкам і що це рішення всіма вірними Церкви має вважатися остаточним», пише «Vatican News».
Архієпископ Ладарія Феррер знову висловився на цю тему, оскільки, як він зазначив, серйозне занепокоєння викликає той факт, що в деяких країнах збільшується голосів, які ставлять під сумнів характер цього рішення. Стверджується, що воно не було оголошено «ex cathedra», а тому інший папа чи собор можуть його скасувати. Префект ватиканського дикастерію підкреслює, що посилення цих сумнівів викликає серйозне замішання серед віруючих, не тільки стосовно Таїнства Священства, а й звичайного вчення, яке може подавати католицьку доктрину в непогрішимий спосіб. «Непомильність, — пише архієпископ Ладарія Феррер, — стосується не тільки урочистих суджень собору чи папи, коли він висловлюється ”ex cathedra”, а й звичайного і універсального повчання єпископів по всьому світу, коли вони проголошують в єдності між собою і з папою католицьке вчення, яке слід вважати остаточним». На цю непомильність також посилається Йоан Павло II. Він не проголошує нового догмату, але силою своєї влади, наданої йому як Наступнику Петра, формально і однозначно підтверджує, аби усунути будь-які сумніви, те, що звичайне і універсальне вчення протягом всієї історії Церкви визнавало як частину депозиту віри.
II.Префект Конгрегації віровчення також заохочує до роздумів над значенням того, що Ісус захотів уділити священицькі свячення лише чоловікам. Він зазначає, що священик діє від імені Христа, Нареченого Церкви, і тому бути чоловіком необхідно для того, щоби представляти Христа в таїнстві. Він стверджує, що різниця між функціями жінки та чоловіка не тягне за собою жодного підпорядкування, лише взаємне збагачення. Він нагадує, що ідеальний образ Церкви — це Марія, яка не отримала апостольського служіння. Архієпископ Ладарія Феррер далі пише, що вірність Христовому задуму щодо службового священства допомагає нам краще зрозуміти особливу роль жінки в Церкві. Водночас це вносить ясність у нашу культуру, яка має труднощі з розумінням різниці статей і того, як вони доповнюють одна одну в суспільстві.
Префект Конгрегації віровчення завершує своє звернення більш загальною рекомендацією. «У ці часи, коли Церква має реагувати на велику кількість викликів нашої культури, важливо, щоби вона тривала в Ісусі, як гілки у виноградній лозі. (…) Тільки вірність Його словам, які не проминають, дає нам укорінення в Христі та Його любові. Тільки прийняття Його мудрого задуму, який втілюється в таїнствах, повертає життя корінню Церкви, щоби вона могла приносити плоди вічного життя», — написав архієпископ Луїс Ладарія Феррер SJ.