Архієпископ Сан-Франциско, Сальваторе Дж. Корділеоне, заохочуючи вірних побачити глибшу, духовну реальність, у своєму пастирському листі вказує на необхідність пов’язати аборти, безпритульність і нагальну потребу відродження культу Євхаристії.
«Безпритульність і аборти, як питання політичні, вважаються чимось окремим. Але завдяки католицькому сакраментальному сенсу ми можемо помітити, що незалежно від того, говоримо ми про бездомних чи про ненароджених, головне питання одне й те ж саме: чи в змозі ми зазирнути за межі матеріального, побачити глибшу духовну реальність?» — вказав архієпископ Сан-Франциско. Він також наголосив на необхідності відродити серед католиків сакраментальну уяву.
Архієпископ Корделіоне опублікував свій документ за кілька днів до Святої Меси за померлих безхатченків, яку він відслужив 6 листопада 2021 р. Ієрарх служить таку Месу регулярно, вже протягом трьох років. Водночас його пастирський лист був оприлюднений за два тижні до осінньої пленарної зустрічі Конференції католицьких єпископів США, яка відбудеться 15-17 листопада 2021 р. в Балтиморі, де одним із головних питань порядку денного будуть роздуми над новим документом щодо євхаристійного відродження. Єпископи на Генеральній асамблеї Конференції католицьких єпископів США голосуватимуть за те, чи ухвалювати цей документ. Це буде перша особиста зустріч єпископату за час пандемії — досі Конференції спілкувалися лише онлайн.
У червні цього року єпископат США після довгих дебатів проголосував за початок роботи над документом «Значення Євхаристії в житті Церкви». Численні дискусії за океаном викликало питання щодо прийняття Святого Причастя проабортними католицькими політиками, такими, як президент Байден і спікерка Палати представників Ненсі Пелосі. Архієпископ Корділеоне рішуче виступає проти політиків, які схвалюють аборти і підтримують їх за рахунок податків громадян.
«Коли політики говорять про аборт як про вибір і навіть право людини, чи бачимо ми поза риторикою гидоту того, що вони пропонують: цілеспрямоване вбивство людських істот, кожна з яких — унікальна, незамінна і люблена Богом?» — пише американський ієрарх. Він вказує на тісний зв’язок пошани до Пресвятої Євхаристії і пошани до людського життя там, де воно найкрихкіше і найуразливіше.
У своєму пастирському листі митрополит Сан-Франциско посилається на документ CELAM з Апаресіди 2007 р., в якому вживається термін «Євхаристійна єдність», щоб пояснити, чому державні чиновники, такі як урядовці та працівники служб охорони здоров’я, що заохочують робити «аборти, евтаназію та інші важкі злочини проти життя і сім’ї», не можуть приймати Святе Причастя. Відомо, що одним із головних редакторів цього документу був тодішній архієпископ Буенос-Айреса, кардинал Хорхе Маріо Берґольйо — нинішній Папа Франциск.
У своєму листі архієпископ Корделіоне стверджує: «Папа Франциск слушно нагадує нам, єпископам, щоб ми думали і говорили як пастирі, а не як політики, бо на карту поставлено душі, а не вибори». «Загублених овець потрібно з любов’ю закликати повернутися до вівчарні, а не гнівно засудити в такий спосіб, який би свідчив про те, скільки ворожості в нашій політичній культурі», — додав ієрарх. Він зазначив, що менше переймається «конфліктами, які люблять роздмухувати медіа», а воліє радше зосередитися на зміцненні «єдності вчення Церкви, яке ґрунтується на а католицькому сакраментальному сенсі». Митрополит Сан-Франциско підкреслив, що кожна Свята Меса — це чудо, і запитав, чи бачимо ми за хлібом і вином реального Ісуса Христа, який жертвує себе за нас?» Водночас ієрарх заохотив до роздумів над тим, чи священники правлять Святу Месу в такий спосіб, «який робить цю надприродну реальність видимою для овець, яких вони ведуть».
Архієпископ Корділеоне повідомив, що відправить поминальну Святу Месу за безпритульних, які померли на вулиці, щоб висловити глибоку повагу до рівної гідності кожного людського життя. «Пам’ятаймо, що їхня гідність, як і наша, має своє коріння не в здібностях, розумі, корисності, багатстві, владі чи фізичній привабливості. Погляньмо поза обставини народження, здібності, позиції й таке інше, на реальність того, хто ми, а також на тих, хто не має даху над головою і ненароджених, які є улюбленими дітьми живого Бога», — заохотив архієпископ Сан-Франциско.