Воскреслий Христос виконує свої обітниці: перемога над страхом, радість, мир, дар Святого Духа, прощення гріхів.
Із Євангелія від св. Йоана
«А як звечоріло, того самого дня, першого в тижні, — а двері ж були замкнені там, де перебували учні: страхались бо юдеїв, — увіходить Ісус, став посередині та й каже їм: “Мир вам!” Це промовивши, показав їм руки й бік. І врадувались учні, побачивши Господа. І ще раз Ісус їм каже: “Мир вам! Як Мене послав Отець, так Я посилаю вас”. Це промовивши, дихнув на них і каже їм: “Прийміть Духа Святого! Кому відпустите гріхи — відпустяться їм, кому ж затримаєте — затримаються”» (Йн 20, 19-23).
Роздуми
Усе життя людини пронизане боротьбою. Досвід гріха постійно «тягне її вниз». Тож необхідно, щоб Божа сила повернула її на правильний шлях. Той, хто мав досвід гріха та провини, також повинен мати досвід Бога; це здійснюється через Кров Христа, заслуги якої є вирішальними в Таїнстві покаяння та примирення. Це таїнство дає не тільки відпущення гріхів, а й силу для переміни розуму і мислення, бо його сила походить зі смерті Христа, яка є кульмінаційною точкою в спасенній справі Божого Сина; смерті, підготовленій життям у цілковитій жертві й тому продовженій через воскресіння. Дар прощення в Крові Христа означає, що грішник має відчувати потребу використати його, щоб повернутися до Бога, а присутність Святого Духа, дар якого символізує подих Ісуса на апостолів, робить грішника новим створінням. Отож, Таїнство покаяння і примирення має тут своє джерело.
Із «Коментаря до листа св. апостола Павла до римлян» Орігена, священника (4, 11)
«Бог же показує свою до нас любов тим, що Христос умер за нас, коли ми ще були грішниками. Отож, тим більш тепер, оправдані Його Кров’ю, ми спасемося ним від гніву» (Рим 5, 8-9). Святий Павло, кажучи раніше, що «Христос бо, тоді як ми були ще безсилі, у свою пору, помер за безбожних» (Рим 5, 6), тепер хоче показати велич Божої любові до людей, бо якщо ця любов була виказана безбожникам і грішникам для їхнього спасіння настільки, що Він пожертвував свого Єдинородного Сина за них, — наскільки ж більше ця любов буде щедрішою і більшою для вже навернених і перемінених, як Він сам каже, спасенних Його Кров’ю? Через усе це він показує, що сама по собі віра не виправдовує нас без Крові Христа, ані Кров Христа не виправдовує нас без нашої віри. Проте з цих двох реальностей набагато більше виправдовує нас Кров Христа. Кров Христа рятує нас набагато більше, ніж сама наша віра чи навіть діла праведності.
Прохання
Брати і сестри! Оживлені надією, яку вклала в нас Кров Христа, взиваймо:
Очисти нас від гріха.
Крове Христова, плоди якої ми отримуємо в Таїнстві покаяння і примирення:
Очисти нас від гріха.
Крове Христова, що силою своєї правди просвітлюєш і живиш душі:
Очисти нас від гріха.
Крове Христова, яка зробила людину здатною перебувати з Богом:
Очисти нас від гріха.
Нехай Бог миру дарує нам святість життя і збереже все наше існування, дух, душу і тіло бездоганними для вічного життя і готовими до приходу нашого Господа Ісуса Христа. Амінь.
Текст із книжки Туліо Вельянті CPPS «Кров Христа — щоденні роздуми на липень».
Читайте також: Дорогоцінна Кров. Спасіння в Крові Христа
Дорогоцінна Кров. Новий Завіт у Крові Христа
Дорогоцінна Кров. Ісус проливає Кров під час обрізання
Дорогоцінна Кров. Ісус проливає Кров у Гетсиманському саду
Дорогоцінна Кров. Ісус проливає Кров під час бичування
Дорогоцінна Кров. Ісус проливає Кров під час коронування терном
Дорогоцінна Кров. Ісус проливає свою Кров на Хресній дорозі
Дорогоцінна Кров. Ісус проливає свою Кров під час розп’яття
Дорогоцінна Кров. Ісус проливає свою Кров, пробитий списом
Дорогоцінна Кров. Кров Христа — сила віруючого
Дорогоцінна Кров. Христова Кров і хрещення
Дорогоцінна Кров. Христова Кров і миропомазання
Дорогоцінна Кров. Христова Кров і Євхаристія
Дорогоцінна Кров. «Хто Кров мою п’є, той має життя вічне»