«Допуск до Причастя осіб, які живуть у нових зв’язках, буде актом несправедливості щодо тих пар, які борються за порятунок власного подружжя і які із величезним зусиллям залишились вірні одне одному. Ніхто з нас не є противником милосердя для розлучених, які уклали нові зв’язки, чи також милосердя для гомосексуалістів. Однак, не можна наповнювати милосердя змістом, відірваним від правди, справедливості, живої Традиції Церкви. Тут необхідне поглиблення», — каже архієпископ Станкєвіч, митрополит Риги. Глава литовських католиків зазначив, що малий катехизм, який вивчають литовські діти, говорить, що для того, щоб отримати прощення, необхідне розкаяння і постанова більше не грішити.
«Я переконаний, що аргументи за допуск таких осіб до Причастя мають більш соціологічний і психоемоційний характер, аніж теологічний. Церковний млин меле повільно, але принципово наприкінці видає добру муку. Наше завдання — принести мир Божому народові, а особливо сім’ям. Було б дуже добре розв’язати ці питання однодумно. Ми не можемо до чогось примушувати», — додав митрополит.
«Я говорю від імені Конференції Єпископату Литви. Вона проти допуску розлучених осіб в нових зв’язках та осіб однієї статі до Причастя. Святіший Отець зробив і так великий крок щодо тих осіб, які живуть у нових зв’язках, прискорюючи процес визнання шлюбу недійсним, таким чином відкриваючи дорогу милосердя у стіні справедливості. Пропоную тут затриматися і задуматися, — підкреслив архиєпископ Станкєвіч. – Нашим першочергове завдання — показати красу покликання до подружжя і заохотити та зміцнити ті сім’ї, які важко борються за збереження вірності своєму подружжю».
За матеріалами: Католицький Оглядач