Незвичний «образ», який розмістили у вівтарній частині одного з храмів, викликав у Німеччині суперечки.
Як повідомила газета «Bild», дискусії викликала відкрита на Зіслання Святого Духа під час освячення головного вівтаря в храмі св.Клемента у Дрольшагені (регіон Зауерланд) картина із сучасним зображенням сцени Господнього Вознесіння.
На картині художника Томаса Єссена Божа Матір, одягена в джинси та гольф, стоїть під хрестом на складаній драбині. Поруч із Марією — Вероніка, зображена як майстриня, також у сучасному, буденному вбранні й без ореолу, та «невіруючий» Тома в самих джинсах.
Драбина — це символ зустрічі між небом і землею, сказав настоятель, о.Маркус Лебер. Він пояснив: «Зараз дедалі частіше можна почути побажання, щоб Католицька Церква ставала сучаснішою,— і ми це зробили».
Але — як стверджує «Bild» — парафіянам це зовсім не сподобалося. Багато хто з них не хоче цього «образу» в своєму храмі. «Така сучасна картина не пасує до цього місця й не має нічого спільного з храмом. Я сумніваюся, що зможу до цього звикнути», — цитує газета думку однієї парафіянки.
Настоятель зізнався, що він часто мусить давати пояснення щодо цього сучасного твору мистецтва. Попри це, він вирішив залишити картину в храмі. «Що люди собі думають? Марія не бігала по Назарету з короною на голові. Вона завжди була нормальною жінкою з народу», — каже настоятель.
Щоб заспокоїти дискусію, автор твору незабаром має приїхати до Дрольшагена і пояснити свою роботу. Отець Лебер уже відзначив «позитивний побічний ефект»: за «кілька останніх днів у храмі було більше людей, ніж будь-коли. Нарешті ми знову розмовляємо про свою віру».