Дикастерій віровчення оприлюднив позитивний висновок (nihil obstat) щодо «інтелектуальних візій» Джоакіно Дженовезе.
Дикастерій не оцінює надприродності цих видінь, а тільки заявляє, що вони не суперечать ученню Церкви, цінує їхній позитивний зміст, а також вказує на елементи, які потребують пояснення, щоб не призводили до тлумачень, суперечних із католицькою вірою, пише Vatican News.
Джоакіно Дженовезе — батько сім’ї, вчитель музики, хормейстер. У 2020 році він став переживати «інтелектуальні видіння», які стосувалися милосердя Пресвятої Трійці. З часом став заохочувати інших людей до адорації та молитви. 2010 року тодішній єпископ Комо (північна Італія), дослідивши записки Дженовезе, встановив санктуарій Пресвятої Трійці в Маччіо, у Вілла Гвардіа.
В листі до нинішнього єпископа Комо кардинала Оскара Кантоні префект Дикастерію віровчення високо оцінює той факт, що у видіннях Дженовезе Трійця представлена як джерело милосердя і його досконале сповнення. Те, що зазвичай говорять про милосердя Бога чи Христа, набирає тринітарного виміру. «В цьому розумінні пережите паном Дженовезе узгоджується з поновним відкриттям центрального значення Пресвятої Трійці для віри та християнського життя, що відбувалося протягом останнього століття», — написав кардинал Віктор Мануель Фернандес.
Якщо йдеться про аспекти, які належить з’ясувати, то кардинал Фернандес нагадує: Трійця — це таємниця, про яку навіть теологам складно сказати щось точно. Це стає ще більше складним, коли пробують людськими словами пояснити те, що відбувається в духовних переживаннях. Сам Дженовезе це цілком усвідомлює. Тому, написав префект Дикастерію віровчення, треба бути обережним щодо виразів, які вживають тринітарну множину також і стосовно Воплочення: «ми воплотились». Ці вирази «неприйнятні, і необхідно уникнути їхнього поширення, оскільки вони легко можуть бути інтерпретовані у спосіб, що суперечить католицькій вірі», беручи до уваги, що воплотився тільки Син Божий. Сам візіонер це пояснює в пізніших записках.
Префект ватиканського дикастерію згадав також слова, які у видіннях Дженовезе стосуються диявола. Їх потрібно інтерпретувати як свідчення того, що Бог ніколи не забуває про своє улюблене створіння — людину, навіть коли вона добровільно й остаточно відвернулася від Нього. Крім того, кардинал Фернандес пише, що всі майбутні видіння мають бути піддані оцінці єпископа в діалозі з дикастерієм.
Згідно з новими нормами, Дикастерій віровчення останніми місяцями оприлюднив уже кілька оцінок приватних об’явлень, не виносячи рішень щодо їх надприродності. Об’явлення Джоакіно Дженовезе — наступне з тих, які кардинал Фернандес обіцяв ще кілька.
За час від встановлення нових правил розпізнання надприродних явищ, 17 травня 2024 року, вже оприлюднено чотири такі рішення, причому два з них схвальні (марійні об’явлення «Містичної Троянди» і «Мадонни на скелі») й два негативні (об’явлення «Матері всіх народів» в Амстердамі та об’явлення в Тревіньяно). П’ятим рішенням Дикастерію віровчення є оцінка тринітарних об’явлень Дженовезе.