Провідник американської pro-life організації «Human Life International» о. Шін Буке вважає, що, можливо, у США настав час для створення християнських міст-святилищ. Про це о. Буке пише у своїй колонці на офіційному сайті цієї організації.
Як прецедент о. Буке наводить існування в США понад 200 міст, у яких місцева влада офіційно вирішила не дотримуватися федеральних законів США стосовно мігрантів. Ідеться про міста, які відмовляються співпрацювати з федеральними агентами з питань міграції, коли йдеться про міграційні злочини, оскільки стверджують, що така співпраця створюватиме атмосферу страху та гарантуватиме відсутність співпраці між мігрантами і місцевими правозахисниками.
Отець Буке резонно зауважує, що якщо «прогресисти» можуть у певних містах ігнорувати певні федеральні закони, то чому б християни не мали домагатися для себе подібних привілеїв. Чому християни, які вважають певні федеральні закони загрозою для суспільного блага, не могли б мати спеціальних територій — своєрідних міст-святилищ?
Чимала частина християнських лідерів, блогерів, активістів у США б’ють на сполох: щоразу більша кількість батьків змушені забирати своїх дітей зі шкіл, аби уникнути промивання мізків ґендерною ідеологією, яка у початкових школах США стає догмою. Агресивність федеральних органів влади та популярної культури у нав’язуванні гендерної ідеології та знищені інакодумства стає дедалі нестерпнішою. Християни дедалі більше маргіналізуються, перед ними закриваються основні можливості в американському суспільстві.
«Нашу мету не повинно становити вимагання деяких прав для літеплих християн, які комфортно живуть в Америці, адже це ніколи не може бути християнським стандартом. Ми віримо в Того, Хто був прибитий до Хреста, а не в того, хто винайшов спосіб відбиватися від атак можновладців. Проте нам потрібна справжня спільнота. Нам потрібні місця, де сім’ї можуть жити в мирі, де батьки можуть довіряти своїх дітей учителям та шкільним адміністраторам, не боячись того, що вони промиватимуть мізки дитині ідеями типу, що якщо хлопець вважає, що він — дівчина, то він — дівчина. Або що контрацепція — це частина профілактичної медицини», — пише провідник «Human Life International».
«Ми повинні мати змогу піклуватися про найбільш незахищені групи населення, не ставлячи під загрозу нашу віру. Лікарі та медсестри повинні мати змогу вершити своє шляхетне служіння зцілення, не будучи примушуваними вбивати ненароджених дітей, літніх людей, інвалідів», — продовжує о. Буке.
«Власники бізнесу та працівники повинні мати змогу трудитися на благо суспільства без того, щоб “святити” моральну корупцію і тримати язика за зубами. Флористи, пекарі, фотографи, власники малого бізнесу повинні мати право відмовлятися брати участь у святкуванні того, що вони вважають аморальним, так само, як будь-який пекар має право відмовитися готувати торт для нацистської вечірки», — перераховує звичайнісінькі права християн-бізнесменів один із лідерів pro-life руху в США.
Отець Буке зауважує, що сьогодні багато християн усе ще продовжують шукати компромісів із ворожою та агресивною культурою смерті, яка скасувала Божий образ в людині. Проте, на його переконання, тільки людина, яка повністю втратила здоровий глузд, може сподіватися на компроміс із ЛГБТ‑рухом, який у США уже запосів усі місця в політичній, культурній та економічній владі. Який уже зараз вторгається до Церкви до тієї міри, аж навіть у Католицькій Церкві є єпископи, які вимагають зміни Вчення Церкви в питаннях шлюбу та сексуальності.
Міста-святилища, в пропозиції о. Буке, — це не місця втечі для християн від реальності, а місця безпеки для християн, а насамперед для дітей. Це — місця консолідації руху християн США за свої права. А це потребує існування мужніх і тверезих християнських лідерів, які зможуть провадити таку боротьбу.
Це — не відмова від загальнонаціональної боротьби за права християн. Це — повернення до християнського ідеалу автентичної християнської спільноти й культури. Тому о. Буке закликає американських християн почати діяти у цьому напрямку, аби продовжити свою місію спасіння душ.
За матеріалами: Католицький оглядач