Єпископ-помічник Львівської архідієцезії закликає вірних не піддаватися надмірно паніці, а покладати свою віру на Христа.
Як уже повідомлялося, 10 березня у Львівській митрополичій базиліці Успіння Пресвятої Діви Марії відбулася зустріч з єпископом Едвардом Кавою. Їй передувала спільна Євхаристія під його проводом. У проповіді єпископ зосередився на тому, який посил несе людині у сучасному світі Слово Боже з літургії дня і беручи до уваги панічні настрої, які заволоділи світом останніми тижнями, віднісся до ситуації із коронавірусом, намагаючись пояснити на чому варто зосередитися кожній віруючій людині:
— Коли Ісус говорить про оце сідалище Мойсея, то має на увазі 613 правил, які формували життя віруючого юдея: що він може, чого не може, як має святкувати суботу і так далі. Це схоже на ту інформацію, яку ми у великій кількості отримуємо останнім часом у зв’язку із поширенням цього вірусу (а я вірю не у вірус, я вірю в Ісуса Христа) – на якій відстані маємо стояти один від одного, як маємо мити руки, що маємо робити, чого не робити. Така паніка, яка призводить до того, що людина губиться і не знає, що має робити. Найкраще, то зачинитися вдома і нікого не бачити, з ніким не зустрічатися і навіть по телефону не розмовляти, бо від нього теж можна заразитися… панікою.
І цих 613 правил теж було важко запам’ятати, а книжники і фарисеї використовували незнання людей, щоб здобувати собі штучний авторитет, щоби маніпулювати тими, хто їх слухає. Тому Ісус каже: «Все, що вони кажуть – робіть, але на них не дивіться». (…) Це для нас дуже важливо сьогодні, у часі тривоги та паніки, слухати Слово Боже, а не пропаганду цього світу. Щоб наші серця заповнені були присутністю Бога, через слухання Його Слова, ніж усім цим сміттям, яке так легко нам до серця проникає. (…) Нам треба очистити своє серце від гріхів, бо у духовному плані є лише одна проказа – це гріх. У першу чергу йдеться не про часте миття рук, не про уникання храмів та скупчення людей, не про відмову від прийняття Причастя, або прийняття його в інший, ніж ми практикуємо, спосіб, але йдеться про очищення від скверни, яка потрапляє до нашого серця.